079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

To power the world's best customer experience

Ontdek meer

Innoveer uw klantcontact en communicatie-infrastructuur

Maak kennis met Cumula

Telefonische bereikbaarheid en klantervaring meten

Doe de online test

Welke KPI's zijn er nodig in het klantcontactcenter?

Het juiste advies over het meten en weten in contact centers voor een maximaal resultaat van uw medewerkers. Welke KPI's zijn er nodig in het klantcontactcenter?

De Friesland Zorgverzekeraar geeft altijd het juiste antwoord

Frontline implementeert Customer Interaction Center van Genesys en Interactive Intelligence voor hogere klantscores bij De Friesland Zorgverzekeraar. De Friesland Zorgverzekeraar geeft altijd het juiste antwoord

storm Cloud Contact Center, de keuze van Parkmobile

Parkmobile heeft voor het contactcenter gekozen voor storm Cloud Contact Center om alle inkomende klantvragen slim door te routeren en af te handelen. storm Cloud Contact Center, de keuze van Parkmobile

Klantenservice, het verschil tussen klanten binden of verliezen

PCS verzorgt vanuit Nijmegen al het klantcontact voor e-commercebedrijf Pro-Idee. PCS staat garant voor uitstekende service en excellent klantcontact. Klantenservice, het verschil tussen klanten binden of verliezen

Hoge klantscores door samenwerking PCS en KPN

De NPS-score van KPN Zakelijke Markt steeg aanzienlijk dankzij een methodiek van Proactive Contact Support om de klanttevredenheid te verhogen. Hoge klantscores door samenwerking PCS en KPN

De beste contact centers van Nederland,
wij maken het u graag gemakkelijk.

Fullservice contact center

Ad Hoc

24/7 Multichannel contact center

Ascensos

Commercieel klantcontact

BSG Contact

Inbound en outbound klantcontact

Call-IT International B.V.

Telefoonservice

Call Care Nederland B.V.

Outbound contact center

Contact Planet International

B2B en B2C klantcontact

Custom Connect

Multichannel contact center

Patch Marketing B.V.

Fullservice callcenter

Proactive Contact Support B.V.