Actueel in klantcontact
Wanneer schakel je een callcenter in?
Een callcenter inschakelen, wanneer doe je dat nou? Bekijk hier 15 werkzaamheden waarvoor je een callcenter kunt inschakelen.
Lees verder...Het verschil tussen inbound en outbound callcenter
Ontdek het verschil tussen inbound en outbound contactcenters en hoe elk type de klantcommunicatie binnen jouw bedrijf kan optimaliseren met de beste contactcenters.
Lees verder...Verhoog je klanttevredenheid met foutloos Nederlands
Communiceren zonder (spel)fouten voor tevreden klanten en een sterk imago.
Lees verder...Content Guru voegt verbeterde functies toe aan stormĀ® voor inclusieve gebruikerservaringen
Het storm-platform wordt het eerste Contact Center as a Service (CCaaS)-platform dat voldoet aan de WCAG 2.2-criteria.
Lees verder...Waarom is Omnichannel Klantcontact zo belangrijk?
Klantcontact is koning. Lees hier hoe je de rode loper kunt uitrollen voor je klanten.
Lees verder...Patch Marketing opnieuw gecertificeerd voor ISO 18295
Overwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten.
Lees verder...Is 24/7 klantenservice voor jouw bedrijf belangrijk?
Overwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten.
Lees verder...Vodafone Storm vernieuwt klantcontact bij 44 gemeenten
Ontdek hoe Vodafone Storm klantcontact voor 44 gemeenten verbetert via het GT Connect 2-project.
Bekijk meerContent Guru opgenomen in het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Content Guru opgenomen in het Challengers quadrant van het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service (CCaaS).
Bekijk meer