Lees meer over hoe ITCall en Permento samen contactcenters transformeren met innovatieve oplossingen voor efficiëntere scripts, snellere onboarding en een betere werkomgeving.
Lees verder...Dit is alles wat je moet weten.
Lees verder...Een callcenter inschakelen, wanneer doe je dat nou? Bekijk hier 15 werkzaamheden waarvoor je een callcenter kunt inschakelen.
Lees verder...Ontdek het verschil tussen inbound en outbound contactcenters en hoe elk type de klantcommunicatie binnen jouw bedrijf kan optimaliseren met de beste contactcenters.
Lees verder...Hoewel het spraakkanaal nog steeds dominant is, nemen digitale kanalen in betekenis toe.
Lees verder...Communiceren zonder (spel)fouten voor tevreden klanten en een sterk imago.
Lees verder...Het storm-platform wordt het eerste Contact Center as a Service (CCaaS)-platform dat voldoet aan de WCAG 2.2-criteria.
Lees verder...Klantcontact is koning. Lees hier hoe je de rode loper kunt uitrollen voor je klanten.
Lees verder...Overwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten.
Lees verder...Lees hier meer over de CAO voor Facilitaire Contactcenters
Bekijk meer