Actueel in klantcontact
De top 3 trends die CX in 2023 zullen bepalen
Dit zijn de top 3 trends die CX in 2023 zullen bepalen. Ontdek wat u kunt verwachten.
Bekijk meerContent Guru - breidt conversational AI mogelijkheden uit voor digitale kanalen
Content Guru heeft vandaag nieuwe AI-functies aangekondigd binnen de storm® Machine Agent® intelligente automatiseringssuite.
Lees meerContent Guru - Whitepaper Customer Engagement Hub
Wist u dat uit onderzoek blijkt dat maar liefst 96% bereid is om over te stappen bij een slechte klantervaring?
Download whitepaperGestructureerd klantcontact voor KwikFit door Content Guru
Content Guru heeft alle 165 KwikFit filialen in Nederland mogen voorzien van het storm-platform. Lees alles over het hele proces én de resultaten!
Bekijk meerContent Guru brengt zorgtechnologie bij Alerta naar ander niveau
Content Guru heeft de zorginstellingen van Alerta voorzien van buitengewoon klantcontact! Benieuwd hoe? Lees het hier!
Bekijk meerZo laat u in 3 stappen callcenter-agents succesvol thuiswerken
Zet de eerste 3 belangrijkste stappen om uw callcenter agents succesvol vanuit huis te laten werken, geheel veilig en binnen budget.
Download whitepaperContent Guru voegt nieuwe functionaliteit voor personeelsbeheer toe
Content Guru voegt nieuwe functionaliteit voor personeelsbeheer toe om prestaties van medewerkers te verbeteren. Lees het hier!
Bekijk meerContent Guru breidt zijn enquêtetool uit naar meer kanalen
De krachtige enquêtetool storm ASK is een geavanceerde tool voor het verzamelen, verwerken en interpreteren van klantfeedback.
Bekijk meerstorm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten
Content Guru stelt klantcontact medewerkers in staat om storm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten.
Bekijk meerWhitepaper Full-Stack CCaaS: Complete CX uit één hand
Wist je dat uit onderzoek blijkt dat maar liefst 31,7% van alle consumenten bereid is om meer te betalen voor een betere klantenservice?
Download whitepaper