Actueel in klantcontact
Vodafone Storm vernieuwt klantcontact bij 44 gemeenten
Ontdek hoe Vodafone Storm klantcontact voor 44 gemeenten verbetert via het GT Connect 2-project.
Bekijk meerContent Guru opgenomen in het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Content Guru opgenomen in het Challengers quadrant van het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service (CCaaS).
Bekijk meerWWF kiest Content Guru voor digitale transformatie
WWF heeft Content Guru gekozen om de digitale transformatie van de organisatie te ondersteunen. Door deze nieuwe samenwerking zal Content Guru het WWF profiteren van het storm®-cloudplatform.
Bekijk meerContent Guru verbetert spraakkanaal met nieuwe storm® LINK™-functies
Content Guru heeft aangekondigd de nieuwe functies van zijn populaire on-demand video- en file-sharing tool, storm® LINK™, uit te breiden. Lees hier alles.
Bekijk meerSuperOffice, alles in één CRM-software
In het nieuwste B2B customer service rapport leest u alles over trends en de toekomst van B2B customer service.
Bezoek websiteIs AI een hype of een hit? De toekomst van AI in het Contact Center
Deze whitepaper identificeert drie belangrijke pijlers van AI in contactcenters die de AI-strategie van uw bedrijf zouden moeten sturen: AI om de ervaring van medewerkers te verbeteren, AI voor klantbehoud en AI voor kostenbesparing
Download whitepaper2023 Forrester Wave voor Contact Center as a Service
Met onze eerste vermelding in de Forrester Wave, is Content Guru erg content om te zijn gepositioneerd als een Strong Performer voor Contact Center as a Service.
Bekijk meerDe top 3 trends die CX in 2023 zullen bepalen
Dit zijn de top 3 trends die CX in 2023 zullen bepalen. Ontdek wat u kunt verwachten.
Bekijk meerContent Guru - breidt conversational AI mogelijkheden uit voor digitale kanalen
Content Guru heeft vandaag nieuwe AI-functies aangekondigd binnen de storm® Machine Agent® intelligente automatiseringssuite.
Lees meerContent Guru - Whitepaper Customer Engagement Hub
Wist u dat uit onderzoek blijkt dat maar liefst 96% bereid is om over te stappen bij een slechte klantervaring?
Download whitepaper