Overwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten.
Lees verder...Lees hier meer over de CAO voor Facilitaire Contactcenters
Bekijk meerOverwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten.
Lees verder...Ontdek hoe Vodafone Storm klantcontact voor 44 gemeenten verbetert via het GT Connect 2-project.
Bekijk meerContent Guru opgenomen in het Challengers quadrant van het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service (CCaaS).
Bekijk meerWWF heeft Content Guru gekozen om de digitale transformatie van de organisatie te ondersteunen. Door deze nieuwe samenwerking zal Content Guru het WWF profiteren van het storm®-cloudplatform.
Bekijk meerContent Guru heeft aangekondigd de nieuwe functies van zijn populaire on-demand video- en file-sharing tool, storm® LINK™, uit te breiden. Lees hier alles.
Bekijk meerIn het nieuwste B2B customer service rapport leest u alles over trends en de toekomst van B2B customer service.
Bezoek websiteDeze whitepaper identificeert drie belangrijke pijlers van AI in contactcenters die de AI-strategie van uw bedrijf zouden moeten sturen: AI om de ervaring van medewerkers te verbeteren, AI voor klantbehoud en AI voor kostenbesparing
Download whitepaperMet onze eerste vermelding in de Forrester Wave, is Content Guru erg content om te zijn gepositioneerd als een Strong Performer voor Contact Center as a Service.
Bekijk meer