Actueel in klantcontact
Zo laat u in 3 stappen callcenter-agents succesvol thuiswerken
Zet de eerste 3 belangrijkste stappen om uw callcenter agents succesvol vanuit huis te laten werken, geheel veilig en binnen budget.
Download whitepaperContent Guru voegt nieuwe functionaliteit voor personeelsbeheer toe
Content Guru voegt nieuwe functionaliteit voor personeelsbeheer toe om prestaties van medewerkers te verbeteren. Lees het hier!
Bekijk meerContent Guru breidt zijn enquêtetool uit naar meer kanalen
De krachtige enquêtetool storm ASK is een geavanceerde tool voor het verzamelen, verwerken en interpreteren van klantfeedback.
Bekijk meerstorm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten
Content Guru stelt klantcontact medewerkers in staat om storm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten.
Bekijk meerWhitepaper Full-Stack CCaaS: Complete CX uit één hand
Wist je dat uit onderzoek blijkt dat maar liefst 31,7% van alle consumenten bereid is om meer te betalen voor een betere klantenservice?
Download whitepaperContent Guru voegt Instagram toe aan de lijst van integratiemogelijkheden
Met de nieuwste upgrades is het voor het eerst mogelijk om Instagram te integreren in de contactcenteroplossing storm.
Bekijk meerContent Guru brengt storm LITE naar kleinere contactcenters
storm LITE™ is de beste cloud contactcentersoftware waarmee midden- en kleinbedrijf op een rendabele manier de overstap naar de cloud kunnen maken.
Bekijk meerDit zijn de 5 trends in klantcontact voor 2022
Veiligheid, privacy, back to the future, customer service agents als ondernemers, centraal CX platform en van MVP naar MLP.
Bekijk meerContent Guru uitgeroepen tot ‘Exemplary Vendor’
Content Guru is uitgeroepen tot een ‘Exemplary Vendor’ in zijn 2022 Value Index voor Agent Management.
Bekijk meerContent Guru lanceert dienst voor geautomatiseerde provisioning
Content Guru lanceert storm® SCIM, een nieuwe dienst voor grote organisaties die de provisioning moet stroomlijnen en vereenvoudigen.
Bekijk meer