Actueel in klantcontact

Klantenservice medewerkers zijn niet empathisch genoeg
Besteed bij klantcontact veel aandacht aan empathie en het echt in contact komen met de klant. Dit is wat ons zal blijven onderscheiden van een chatbot.
Bekijk meer
Verbinding maken in het klantcontact: een must!
Wanneer we naar onze metingen (telefonie) kijken dan zien wij dat er in 2018 in slechts 49% van de gevallen empathie, interesse of betrokkenheid wordt getoond.
Bekijk meer
Content Guru breidt zijn team uit
Content Guru kende een groei van 25% in 2019 als resultaat van vele nieuwe klanten en een snelle geografische expansie. Deze groei zorgt voor wereldwijde vraag binnen de CCaaS.
Bekijk meer
Microsoft en Genesys breiden partnership uit
Genesys Engage on Microsoft Azure is een nieuw betrouwbaar en veilig cloudaanbod voor een gemakkelijke transitie naar de cloud voor grote ondernemingen.
Bekijk meer
Frontline Solutions gaat voor ‘the perfect journey’
Frontline, de leverancier van klantcontact oplossingen, gaat verder onder de nieuwe naam Frontline Solutions.
Lees verder
Experience as a Service voor echte personalisatie
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, verandert de naam van het software-as-a-service aanbod van PureCloud naar Genesys Cloud.
Bekijk meer
Content Guru in Gartner Magic Quadrant 2019
Content Guru is gepositioneerd in het ‘Leaders’-kwadrant in het Gartner Magic Quadrant 2019 voor Contact Center as a Service.
Bekijk meer
Whitepaper: voorspellend klantcontact
Met behulp van deze checklist kunt u bepalen in hoeverre uw contact center klaar is om klantcontact te voorspellen.
Download whitepaper
De uitdaging van omnichannel klantcontact oplossen
Frontline vertelt je hoe je je klanten over alle contactkanalen een excellente service kunt bieden.
Bekijk meer
Klantcase Frontline: Callexcell
Callexcell omschrijft zichzelf als: Not Another Contact Center. Het groeiende facilitair contact center ontzorgt hun klanten van A tot Z via alle kanalen.
Bekijk meer