Veiligheid, privacy, back to the future, customer service agents als ondernemers, centraal CX platform en van MVP naar MLP.
Bekijk meerContent Guru is uitgeroepen tot een ‘Exemplary Vendor’ in zijn 2022 Value Index voor Agent Management.
Bekijk meerContent Guru lanceert storm® SCIM, een nieuwe dienst voor grote organisaties die de provisioning moet stroomlijnen en vereenvoudigen.
Bekijk meerKunstmatige Intelligentie is cruciaal voor het leveren de beste customer experience.
Bekijk meerOm een goede customer experience te bieden, moeten organisaties agents de middelen bieden die ze nodig hebben om vaardigheden optimaal toe te passen.
Bekijk meerHoe geeft de storm® Microsoft Teams contactcenter-integratie uw CX de boost die het nodig heeft?
Bekijk meerDe storm® cloud-communicatie oplossing van Content Guru is geverifieerd om ‘Citrix Digital Workspace Solutions’ te verbeteren.
Bekijk meerWavenet heeft aangekondigd dat het is geselecteerd door DVLA om het contactcenter te transformeren met storm® cloudoplossing.
Bekijk meerWe ontdekten al gauw dat de klantboodschap niet aansloot bij de werkelijkheid, wat tot veel herhaalverkeer leidde en ontevreden klanten.
Bekijk meerCombineer de mogelijkheden van Teams met de spraakdiensten van Content Guru. storm biedt 99,999% betrouwbaarheid.
Bekijk meer