Actueel in klantcontact

Genesys PureCloud breidt spraakopties uit in Belgiƫ
Genesys breidt het PureCloud-platform uit met PureCloud Voice, waarmee klanten vanuit de PureCloud-omgeving zelf telefoonnummers kunnen kopen en activeren.
Bekijk meer
Omnichannel klantcontact: een afgestemde ervaring voor de klant
Verbeter uw klantervaring en blijf de concurrentie voor. Evolve IP neemt u mee in het onderzoek naar de verscheidenheid van multichannel, multimodaal en omnichannel klantcontact.
Download whitepaper
E-book: 10 belangrijke trends in CX voor retail
Het retaillandschap is rijk aan spanning, kansen en veranderende uitdagingen. Hier zijn 10 trends die retailers zeker moeten inbouwen in hun strategie als ze omzet en klantenloyaliteit willen vergroten.
Dowload e-book
Genesys kiest voor ervaren nieuwe CEO
Genesys stelt per direct Tony Bates aan als nieuwe CEO. Hij volgt Paul Segre op die voorzitter van de Raad van Bestuur wordt van het bedrijf.
Bekijk meer
Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta
Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta. Met deze krachtenbundeling heeft Effecta alles in huis voor het hele spectrum aan diensten in klantcontact en technologie.
Bekijk meer
Een telefonische klantenservice? Wat ouderwets!
Weleens gehoord van Web Real Time Communication (WebRTC)? Een techniek speciaal is ontwikkeld om spraak en video direct via een webbrowser af te handelen.
Bekijk meer
Genesys Blended AI Summit: 29 mei 2019 in Rotterdam
Om Blended AI en de laatste AI contact center trends goed te kunnen presenteren aan klanten en nieuwe bedrijven in de Benelux, houdt Genesys in 2019 Genesys Blended AI Summit.
Bekijk meer
Sitel Group over Customer Experience in Healthcare
Hoe levert het tonen van emoties de juiste klanten op? Sitel Group is een gerenommeerde, wereldwijde aanbieder voor het management van Customer Experience.
Bekijk meer
Cloud grootste groeifactor voor Genesys in 2018
Genesys maakt bekend dat de wereldwijde cloudverkoop in 2018 met 32% is gestegen ten opzichte van het jaar daarvoor. De groei in cloudomzet geldt voor alle marktsegmenten.
Bekijk meer
Hoe monitor je de kwaliteit van klantcontact?
Veel medewerkers scoren een 8 voor hun klantcontacten. Met de cijfers van de resultaten van servicegesprekken in gedachte kan dit niet waar zijn. Is de oorzaak tunnelvisie? En hoe voorkom je dit?
Bekijk meer