We ontdekten al gauw dat de klantboodschap niet aansloot bij de werkelijkheid, wat tot veel herhaalverkeer leidde en ontevreden klanten.
Bekijk meerCombineer de mogelijkheden van Teams met de spraakdiensten van Content Guru. storm biedt 99,999% betrouwbaarheid.
Bekijk meerDe keuze voor een modulaire, cloudgebaseerde oplossing van storm® biedt Stedin de mogelijkheid om een complete roadmap vol innovaties door te voeren.
Bekijk meerMartin Taylor, CMO en mede-oprichter van Content Guru, deelt zijn voorspellingen voor 2021 omtrent hybride werkplekken, op AI gebaseerde NLP-technologieën en groei van videocommunicatie.
Bekijk meerUit onderzoek is gebleken dat 35% van onze klanten de interactie met chatbots als veilig ervaart. Kunt u erop vertrouwen dat chatbots informatie veilig houden?
Bekijk meerCodelogic neemt het bedrijf Enterprise Communications GMBH uit Mönchengladbach in Duitsland over.
Bekijk meerHet valt op dat bedrijven de coronacrisis als excuus gebruiken om minder goed bereikbaar te zijn, met reputatieschade én boze klanten als gevolg.
Bekijk meerContent Guru is door Gartner gepositioneerd in het Challenger-Quadrant van het 2020 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service.
Bekijk meerVeel bedrijven en consumenten zitten met vragen. Maar hoe managet u het contact center terwijl het grootste deel van uw personeel thuiswerkt?
Download whitepaperMet een nieuwe integratie tussen Genesys Cloud en Adobe Experience Platform krijgen organisaties nu meer inzicht in de context van de klant op ieder punt van contact.
Bekijk meer