Met een nieuwe integratie tussen Genesys Cloud en Adobe Experience Platform krijgen organisaties nu meer inzicht in de context van de klant op ieder punt van contact.
Bekijk meerHoe kunnen bedrijven ervoor kunnen zorgen dat alle niveaus van het contactcenter vanaf elke locatie en op elk apparaat effectief blijven samenwerken?
Bekijk meerGenesys lanceert als eerste in de branche een native multicloud-architectuur. Dit geeft organisaties de veerkracht, flexibiliteit en schaalbaarheid die nodig is.
Bekijk meerDelft, 3 augustus 2020 - SWJ Resultancy, specialist in klantcontact, neemt afscheid van… haar naam. SWJ Resultancy wordt ContactWorx!
Bekijk meerMicrosoft Teams en Genesys Cloud, de alles-in-één-oplossing en één van de leidende publieke cloud contact center platforms, zijn nu volledig geïntegreerd.
Bekijk meerGenesys heeft de ervaren Joyce Kim benoemd in het leiderschapsteam als Chief Marketing Officer (CMO).
Bekijk meerInterview met Leon Siepman en Cocky Vermaat van Fleurop over het in de cloud thuiswerken van hun klantenservice via Content Guru.
Bekijk meerGenesys kondigt een samenwerking aan met Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ:ZM), zodat teams makkelijker en efficiënter kunnen samenwerken.
Bekijk meerGenesys organiseert op 20 mei 2020 14.00-18.00 een virtueel global event: Virtual Xperience 2020. Geheel gratis en voor iedereen bij te wonen!
Bekijk meerInterview met Vluggen van Moneyou over het in de cloud thuiswerken van hun klantenservice en het opzetten van werkplekken via Content Guru.
Bekijk meer