Stel uw vraag Tender selectie advies 

Breng processen snel in kaart

Afvinklijst voor callcenters

Bezoek website

Vinkling: Quality monitoring voor callcenters

Snel en eenduidig meetinstrument voor call agents

Vinkling is een recht-toe-recht-aan afvinklijst waarmee mensen en processen gemakkelijk en trendmatig in kaart worden gebracht. Het is een meetformulier waarop eenduidig wordt aangegeven hoe goed een agent of callcenter medewerker zich aan de instructie houdt.

Rapportage tool

Met Vinkling laat u snel en betaalbaar formulieren maken in een webapplicatie. Er verandert dus niets aan de IT infrastructuur van uw organisatie. Als u een agent verwijdert, beïnvloed dit de historische scores van een afdeling niet.

De waarborgen van Vinkling:

  • Elke teamleider kan alleen zijn of haar eigen medewerkers zien
  • Via elk willekeurig spreadsheetprogramma snel rapportages te draaien
  • Nederlandstalig

Met Vinkling kunnen we snel bepalen of een gesprek nuttig of irritant is 

Brick and click retailer

Een van onze motto’s is ‘interface, don’t integrate’. Van integratie komt ellende in de IT. Van een goede interface niet. Wij hebben perfect werkende interfaces gebouwd voor elk denkbaar systeem. Daardoor zijn we snel up-and-running, ook in uw organisatie. 

24/7 Klantenservice

Vinkling is 24/7 beschikbaar en heeft een uitstekende klantenservice. Gewenste wijzigingen in de vinklijsten en teamopbouw mailt u in Excel naar onze servicedesk. De wijzigingen worden snel en vakkundig binnen 24 uur gerealiseerd.

Direct contact


Met Vinkling kunt u mensen en processen gemakkelijk en trendmatig in kaart brengen. Meer weten?

Bel  058 215 71 80 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan A-report

Aanhef *