Stel uw vraag Tender selectie advies 

Marktleider in de Contact Center markt

Betrouwbare en schaalbare software oplossingen

Bezoek website

Avaya: schaalbare software oplossingen voor Contact Centers

Lever uitzonderlijke omnichannel klantervaringen en bouw aan klantenloyaliteit

Avaya is marktleider in de Contact Center markt en biedt uiterst betrouwbare, intelligente en schaalbare software oplossingen. Avaya helpt bedrijven bij het leveren van een uitzonderlijke omnichannel-klantervaring en helpt klantenloyaliteit opbouwen. 

Avaya biedt de meest complete portfolio van software en services voor multi-touch in combinatie met omnichannel Contact Centers. Aangeboden op locatie, in de cloud of in een hybride vorm. De digitale wereld van nu vraagt om perfecte communicatie-ondersteuning. Geen ander bedrijf kan dit beter dan Avaya.

Ayava biedt inzicht in behoeften van elke klant

Avaya transformeert klantenservices van bedrijven naar rijke, duurzame klantrelaties. De oplossingen van Avaya helpen organisaties inzicht te krijgen in de unieke behoeften en voorkeuren van iedere klant. Bedrijven kunnen daarmee op een dynamische manier ervaringen managen. Door voor elke interactie tussen klant en bedrijf de juiste midddelen te bieden. Daarmee worden klantervaringen optimaal beheert en al het klantconact zo goed als mogelijk ervaren.  

Winstgevendheid en klantbehoud verbeteren

Avaya's Customer Engagement Solutions ondersteunen multichannel interacties, intelligente routing, selfservice en proactieve communicatie om de klantbetrokkenheid te verbeteren. Bovendien bieden uitgebreide workforce-optimalisatie-, analyse- en rapportagemogelijkheden bedrijven bruikbare inzichten die de winstgevendheid en klantbehoud kunnen verhogen. Avaya's Customer Engagement Solutions stellen bedrijven in staat om de klantervaring te transformeren.

OMNICHANNEL SOFTWARE OPLOSSINGEN VAN AVAYA

Avaya Oceana Solution

Avaya Oceana software helpt Contact Centers met een duidelijk en volledig beeld van de online activiteiten van klanten. Lees hoe ook jij hiermee klanttevredenheid en klantloyaliteit kan stimuleren.

Bekijk meer

Infographic: Lever buitengewone klantenservice

Doet u er alles aan om aan de verwachtingen van uw klanten te voldoen? In deze infographic krijgt u tools voor drie cruciale elementen van een buitengewone klantervaring.

Bekijk meer

Lever een omnichannel-ervaring

Avaya levert omnichannel-ervaringen. Lees hier de drie kenmerken van een omnichannel-ervaring en hoe je de juiste media op het juiste moment inzet. 

Bekijk meer

Het laatste nieuws van Avaya

AI in contactcentra aanpakken

Avaya heeft onlangs Avaya Ava aangekondigd. De cloud-AI-oplossing die uw klanten ondersteunt die sociale media, chat- en berichtkanalen gebruiken om met u in contact te komen.

Bekijk meer

Blockchaintechnologie gebruiken om CX te meten

De meeste organisaties gebruiken datagegevens niet altijd om de klantreis te verbeteren. Blockchain is de oplossing. Hiermee heeft u toegang tot realtime klantinzichten

Bekijk meer

Avaya Happiness Index uitgeroepen tot winnaar Gouden Edison Award 2018

De Avaya Happiness Index op Blockchain is gouden winnaar voor innovatie bij de Edidon Awards. De Happinex Index verzamelt en analyseert klantgegevens van meerdere bronnen.

Bekijk meer

Direct contact

Met de software van Avaya klantrelaties transformeren? Neem dan contact op:

Bel 030-60 97 600 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Avaya

Aanhef *