Stel uw vraag Tender selectie advies 

Avaya Happiness Index uitgeroepen tot winnaar Gouden Edison Award 2018

Concurrerend blijven en klantenbinding vergroten met blockchain

De Avaya Happiness Index op Blockchain is uitgeroepen tot gouden winnaar voor innovatie bij de Edidon Awards in New York. De Happinex Index verzamelt en analyseert automatisch en realtime op een veilige manier klantgegevens van meerdere bronnen.

Hoogste onderscheiding op het gebied van innovatie

De gouden Edison Award is een van de hoogste onderscheidingen die een bedrijf kan ontvangen op het gebied van innovatie. De onderscheiding is vernoemd naar Thomas Alva Edison (1847-1931). Zijn uitvindingen hebben de wereld letterlijk veranderd en hem 1.093 Amerikaanse patenten opgeleverd.

"Onze juryleden erkennen Avaya als een ware innovator van de vele producten in zijn categorie," zei Frank Bonafilia, uitvoerend directeur van de Edison Awards.

Blockchain integreren in de sector van klantervaring

"We zijn er trots op erkend te worden als leiders op het gebied van innovatie. Als eerste om blockchain in de sector van de klantervaring te integreren. Verder om een ecosysteem voor partners te bouwen om samen te werken aan innovatieve oplossingen en opkomende technologieën te integreren om echte klantproblemen op te lossen", aldus Laurent Philonenko van Avaya. "Met oplossingen als deze blijven onze klanten voor op hun concurrenten in hun branche."

Klantbinding vergroten 

"Door Blockchain-architectuur te combineren met geautomatiseerde gegevensanalyse, biedt de Avaya Happiness-index voor Blockchain-oplossingen veilige toegang tot realtime klantinzichten die organisaties kunnen gebruiken om concurrerend te blijven en de klantenbinding te vergroten ", aldus Ahmed Helmy, directeur van Advanced Solution Architect International Market (EMEA-APAC), Avaya.

Over Avaya

Avaya maakt bedrijfskritische, real-time communicatietoepassingen mogelijk voor de meest belangrijke systemen ter wereld. Avaya is wereldleider in zakelijke communicatietechnologie en levert een uitgebreid portfolio aan software en services voor Contact Center en Unified Communications – op locatie, in de cloud, of als hybrid. Geen ander bedrijf is beter gepositioneerd om communicatievraagstukken van de huidige digitale zakenwereld op te lossen. Voor meer informatie: www.avaya.com

Direct contact

Met de software van Avaya klantrelaties transformeren? Neem dan contact op:

Bel 030-60 97 600 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Avaya

Aanhef *