Marktleider in de Contact Center markt
Betrouwbare en schaalbare software oplossingen
Bezoek websiteAvaya: schaalbare software oplossingen voor Contact Centers
Lever uitzonderlijke omnichannel klantervaringen en bouw aan klantenloyaliteit
Avaya is marktleider in de Contact Center markt en biedt uiterst betrouwbare, intelligente en schaalbare software oplossingen. Avaya helpt bedrijven bij het leveren van een uitzonderlijke omnichannel-klantervaring en helpt klantenloyaliteit opbouwen.
Avaya biedt de meest complete portfolio van software en services voor multi-touch in combinatie met omnichannel Contact Centers. Aangeboden op locatie, in de cloud of in een hybride vorm. De digitale wereld van nu vraagt om perfecte communicatie-ondersteuning. Geen ander bedrijf kan dit beter dan Avaya.
Ayava biedt inzicht in behoeften van elke klant
Avaya transformeert klantenservices van bedrijven naar rijke, duurzame klantrelaties. De oplossingen van Avaya helpen organisaties inzicht te krijgen in de unieke behoeften en voorkeuren van iedere klant. Bedrijven kunnen daarmee op een dynamische manier ervaringen managen. Door voor elke interactie tussen klant en bedrijf de juiste midddelen te bieden. Daarmee worden klantervaringen optimaal beheert en al het klantconact zo goed als mogelijk ervaren.
Winstgevendheid en klantbehoud verbeteren
Avaya's Customer Engagement Solutions ondersteunen multichannel interacties, intelligente routing, selfservice en proactieve communicatie om de klantbetrokkenheid te verbeteren. Bovendien bieden uitgebreide workforce-optimalisatie-, analyse- en rapportagemogelijkheden bedrijven bruikbare inzichten die de winstgevendheid en klantbehoud kunnen verhogen. Avaya's Customer Engagement Solutions stellen bedrijven in staat om de klantervaring te transformeren.
Direct contact
Met de software van Avaya klantrelaties transformeren? Neem dan contact op:
Bel 030-60 97 600 of stuur een e-mail.