079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Niet één customer journey

Marketing & Technology event op 9 november 2017

Met steeds meer touchpoints voorafgaand aan een (koop)beslissing, is het centraal stellen van de klant(reis) alleen maar belangrijker geworden. Daarbij bestaat er niet zoiets als één customer journey voor je doelgroep of klanten; voor ieder individu is er een eigen klantreis. Hoe ga je om met de uitdagingen die hierbij komen kijken?

Ga tijdens Marketing & Technology op 9 november zelf actief aan de slag om de customer journey voor jouw klanten technisch nog beter te maken. Haal inspiratie uit de presentaties van topsprekers als Transavia, fonQ, Rabobank, taxidienst Abel en FreedomLab. Een inspirerende dag waarop ook het ontmoeten van vakgenoten centraal staat.

Marketing & Technology event

Een aantal sprekers uitgelicht:

Annemarie Kruijer, taxidienst Abel

Kruijer deelt tijdens het event haar inzichten over je plek veroveren binnen een vechtmarkt met een besmeurde reputatie, online marketing en word of mouth als belangrijkste speerpunt, en pionieren binnen de deeleconomie.

Jeremiah Albinus, fonQ

‘De costumer journey is complex en aan verandering onderhevig. Hij is digitaal en fysiek, klant- en winstgedreven, lineair en gefragmenteerd. Hierdoor zijn details, geen details. Ze maken voor fonQ het verschil tussen succes en falen.’

Meld je nu aan