Stel uw vraag Tender selectie advies 

Wordt jouw organisatie beloond voor haar uitmuntende service?

Zend nu uw case in voor de CustomerFirst Awards 2018

Blink jij uit in customer service, klantcontact en customer experience? Zend dan nu jouw case in voor de CustomerFirst Awards 2018. Misschien wordt jouw organisatie tijdens het CustomerFirst Gala op 19 april beloond voor haar uitmuntende service.

CustomerFirst Awards vakprijzen

CustomerFirst Strategy Award

Organisaties die de klantbeleving verhogen door het uitvoeren van een zorgvuldig geformuleerde klantcontactstrategie, strijden om een Customer Strategy Award.

CustomerFirst GRM Award

De organisatie die HR naar een hoger niveau tilt en laat zien dat de oplossing op het gebied van HR zichtbaar bijdraagt aan de missie en visie van de organisatie, komt in aanmerking voor een HRM Award.

CusomerFirst technolody Award 

Deze award wordt toegekend aan een profit- of non-profitorganisatie (b2c en b2b), die vanuit innovatie, operational excellence of vergaande digitalisering een significante verbetering levert aan de customer journey.

CustomerFirst Partnership Award 

Deze award is voor de beste case op het gebied van samenwerking tussen twee (of meer) partijen in een contactcenterorganisatie. De samenwerking leidt zichtbaar tot meer dan de som der delen. De winnende partners versterken elkaars inzet op het terrein van klantcontact en blinken uit rondom een outsource-, insource- of co-sourcetraject.

Meld jouw case aan via onderstaande knop. De inschrijving sluit op 23 februari.

Meld uw case nu aan