Stel uw vraag Tender selectie advies 

De ‘grootste zeurkous op Twitter' Polle de Maagt op CustomerFirst Congres

Het thema van het eerste CustomerFirst congres op donderdag 16 mei in Kameryck, Kamerik (regio Utrecht) is Service in a digital world. En wie kan jou beter vertellen over hoe je het beste digitaal service kunt verlenen dan Polle de Maagt, ‘de grootste zeurkous’ op Twitter. Polle werd ooit zo genoemd door het serviceteam van Thalys en hij draagt deze titel met trots! Als fervent en frequent reiziger (meer dan 200 nachten per jaar van huis) loopt hij nogal eens tegen… euh… customer service oneffenheden aan.

Digitaal strateeg

Daarnaast probeerde Polle afgelopen jaren als digitaal strateeg wereldwijd opererende bedrijven als LEGO, KLM Royal Dutch Airlines, IKEA, Nike, Heineken en Starbucks te veranderen om minder aan marketing te doen en vooral meer te dóén.

Wil jij leren van Polle en praktijkcases?

Wil jij leren van Polle en praktijkcases van o.a. bol.com, Picnic, Blokker, energiedirect.nl en Academisch Medisch Centrum?

Bestel hier je ticket!