Stel uw vraag Tender selectie advies 

Voor professioneel klantcontact

Bouthoorn Tele-Training, effectieve telefoontrainingen

Bezoek website

Telefoontrainingen door Bouthoorn Tele-Training

Effectieve telefoontrainingen voor professioneel klantcontact

Bouthoorn Tele-Training is gespecialiseerd in het geven van effectieve telefoontrainingen voor professioneel klantcontact. We gaan verder dan alleen de gespreksvaardigheden. De houding t.o.v. de klant, en de behoefte van de klant, krijgt bij ons veel aandacht. Wanneer u alle trainingen van Bouthoorn Tele-Training doorloopt, bent u een echte professional in klantcontact.

Telefoontrainingen

Bij elke telefoontraining leert u specifieke communicatieve vaardigheden.  Onze trainers hebben veel ervaring en kennis op communicatiegebied. Zij helpen u in de trainingen om een hoger rendement te halen uit klantcontacten.

Bouthoorn Tele-Training biedt de volgende telefoontrainingen aan:

Onze trainingen zijn CRKBO-geregistreerd, dus BTW-vrij!

E-mailtrainingen

Tijdens de e-mailtrainingen van Bouthoorn Tele-Training ontwikkelen uw medewerkers schrijfvaardigheden waarmee zij efficiënt en klantgericht een zakelijke e-mail kunnen versturen.

Bouthoorn Tele-Training biedt de volgende e-mailtrainingen aan:

Trainingen voor leidinggevenden

In de trainingen voor leidinggevenden ontwikkelt u gesprekstechnieken waarmee u effectief en samenwerkend communiceert met medewerkers: Coachopleiding ‘Gespreksvaardigheid’.

Individueel inschrijven

Bouthoorn Tele-training biedt ook individuele trainingen aan. Deze trainingen zijn gericht op klantgerichte- en zakelijke communicatie. De trainingen worden in kleine groepen gegeven, waardoor iedere deelnemer gericht tips krijgt.

Voor de volgende trainingen kunt u zich individueel inschrijven:

Contact met Bouthoorn Tele-Training

Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen via info@bouthoorn.nl of bel 0297 - 264 489.

Onze werkwijze

Bouthoorn Tele-Training is opgericht in 1995. Door de jaren heen hebben we een indrukwekkend klantenbestand opgebouwd en verzorgen we telefoon- en e-mailtrainingen voor vele gerenommeerde organisaties. Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Bekijk ons trainingsaanbod

Neem contact met ons op

De trainingen van Bouthoorn

Training klantgericht telefoneren

Met de telefoontraining ‘Zakelijk en Klantgericht telefoneren’ is uw organisatie optimaal voorbereid op alle mogelijke situaties die zich in telefoongesprekken kunnen voordoen.

Bekijk meer

Training ‘Klantgericht een e-mail leren schrijven’

Met de training 'Klantgericht een e-mail leren schrijven' ontwikkelen uw medewerkers schrijfvaardigheden om een klantgerichte en zakelijke e-mail te versturen.

Bekijk meer

Training - Allround telefoniste

Volg de ééndaagse training tot allround telefoniste van Bouthoorn Tele-Training en leer optimaal aan de telefoon te presteren binnen korte tijd.

Bekijk meer

Direct contact

Bouthoorn Tele-Training verzorgt sinds 1995 interactieve en effectieve telefoon- en e-mailtrainingen.

Meer weten?
Bel 0297 - 264 489 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Bouthoorn Tele-Training

Aanhef *