Stel uw vraag Tender selectie advies 

Klantcontact optimaliseren

Meten, analyseren en verbeteren van klantcontacten

Bekijk meer

Met business games spelenderwijs leren

Leren wordt extra leuk door het spelen van een business game. Op een ontspannen manier met elkaar bezig zijn, waarbij de nadruk zoal op het leren als op fun ligt. Ook specifieke thema’s of doelstellingen vanuit uw organisatie kunnen gekoppeld worden aan de doelen van de game.

Doelstellingen game koppelen aan doelstellingen organisatie 

De deelnemers worden binnen 15 minuten in een andere wereld gebracht. Ze komen terecht in een wereld die ze niet kennen. Echter, de principes van het bedienen van klanten en andere problematieken uit hun werk zijn gelijk. Na de game wordt de transfer gemaakt van de game na de dagelijkse praktijk van de deelnemers.

Mogelijkheden Business Games:

  • Klant erger je niet: Klant-erger-je-niet is een interactieve workshop in spelvorm. De workshop is bij uitstek geschikt om deelnemers het belang van klantgerichtheid te laten ervaren en de inzichten vervolgens in de eigen werksituatie te activeren. Belangrijke thema’s zoals van buiten naar binnen kijken, klantbehoeften, klanttevredenheid, klantcommunicatie en het creëren van ambassadeurs of promotors zijn de rode draad door de game. Ook onderlinge samenwerking en het delen van klantinformatie spelen in de game een belangrijke rol. Deze business game is geschikt voor medewerkers uit uw totale organisatie.

  • Customer Drive: Customer Drive is een speelse manier om persoonlijk te ervaren wat klanten belangrijk vinden in een klantenserviceomgeving. In deze business game dompelen we de deelnemers onder in een nieuwe omgeving, zodat oude patronen losgelaten kunnen worden en iedere deelnemer op gelijke voet begint. Deze effectieve training is bijzonder geschikt voor operationele medewerkers van klantenservice, contact centers en baliepersoneel.

Download whitepaper business games 

Geïntereseerd in meer informatie?

Direct contact

Meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.

Meer weten?
Bel 085 - 890 0 390 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Quality Support BV

Aanhef *