Omnichannel Contactcenter & Digital Solutions
Call-IT, Customer Care Communication
Call-IT is actief op drie locaties in de Benelux: Eindhoven (NL), Weert (NL) en Oostende (BE), die allen onderling verbonden zijn, waardoor één grote virtuele dienstverlener ontstaat. Onze locaties worden bemenst door ongeveer 550 goed gekwalificeerde medewerkers, welke zorgvuldig zijn geselecteerd voor de specifieke klantinteracties.
Resultaatgerichtheid – Passie – Verbondenheid - Professionaliteit – Vooruitgang
Onderscheid uzelf met Call-IT
Call-IT onderscheidt zich met een integrale, kwalitatief hoogwaardige aanpak en samenwerking. Samenwerken betekent voor Call-IT meer dan alleen een contract, tarief en een resultaat. Het gaat met name om betrokkenheid, meedenken, het bewijs van kwaliteit en de drive om tot het maximale succes te komen tegen een marktconforme prijs. Deze aanpak leidt tot een aanzienlijke rendementsverbetering voor onze opdrachtgevers.
De dienstverlening van Call-IT is breed en gespecialiseerd. Call-IT is gespecialiseerd in het bieden van customer care, marketing en sales oplossingen, die zowel via inbound, outbound als webcare opgenomen worden. Hierbij wordt optimaal gebruik gemaakt van de specialismen van onze medewerkers, de laatste nieuwe technologieën en trends op dit terrein. Om dit te bereiken creëren wij een omgeving waar mensen centraal staan en zich 100% kunnen ontwikkelen.
Onze processen zijn bovendien gecertificeerd conform de Europese Contact Center Standaard (ECCS).
Ontdek onze volgende actieve domeinen:
Waarom Call-IT?
- Jarenlange partnerships
- Stabiele en professionele infrastructuur
- Bewezen ervaring
- True partnership inzake risico’s
- Nederlands, Frans, Engels en Duits
- Uw succes is ons succes!
- Kwaliteit en flexibiliteit
- Multichannel klantcontact
- Onderdeel van Koramic2Engage
- Ervaren projectorganisatie
Direct contact
Voor kwalitatief hoogwaardig en flexibiliteit multichannel klantcontact.
Call-IT International B.V.
Schatbeurderlaan 10
6002 ED Weert
+31 49 55 47 700