Stel uw vraag Tender selectie advies 

Advies in Klantcontact Management

Cumula, voor excellent klantcontact

Bekijk meer

Consultants voor het optimaliseren van uw klantcontact

Uw vraagstukken, ons advies

Het optimaliseren en innoveren van klantcontact is voor iedere organisatie een continu proces. Bij een groot aantal uitdagingen en vraagstukken op dit gebied kan Cumula uw organisatie adviseren en begeleiden. Hieronder staan een aantal typische voorbeelden daarvan, maar wij willen benadrukken dat iedere opdracht maatwerk is waarover wij graag met u in gesprek gaan.

  • Klantcontactstrategie
    Hoe zet u nieuwe media en nieuwe technologie in om uw doelstellingen te bereiken?
  • Innovatie klantcontact
    Hoe realiseert u de digitale transformatie voor uw organisatie? En hoe introduceert u nieuwe technologie zoals bijvoorbeeld spraakherkenning, multichannel communicatieoplossingen, Unified Agent Desktop en mobiele apps voor klantcontact?
  • Business case
    Het opstellen van een business case onderbouwt uw keuze voor een nieuwe klantcontactoplossing en geeft inzicht in kosten en baten.
  • Aanbesteden en inkopen
    Het opstellen van een Programma van Eisen, het (Europees) aanbesteden van nieuwe applicaties en infrastructuur en het onderhandelen met leveranciers.
  • Project Management
    Het invoeren van nieuwe technologie en nieuwe processen vereist een projectmatige aanpak.
  • Functionele inrichting en user adoption
    De optimale functionele inrichting van een nieuwe klantcontactoplossing, de aanpassing van processen en de adoptie van nieuwe technologie bij gebruikers vraagt om specialistische kennis en ervaring.
  • Optimaliseren van het klantcontactcenter
    Hoe richt u het klantcontactcenter optimaal in? Met welke rapportages kunt u het klantcontactcenter beter besturen?
  • Telefonische bereikbaarheid
    Het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie: hoe laat u organisatie en techniek optimaal op elkaar aansluiten? En hoe zet u digitale kanalen in om de bereikbaarheid te verbeteren?

Hoe mogen wij u helpen?

Cumula is voor vele toonaangevende bedrijven uit de top-500 in Nederland en België succesvol geweest in het optimaliseren van klantcontact.

Bekijk onze referenties

Direct contact

Ervaren consultants voor het optimaliseren van klantcontact en contact centers.

Meer weten?
Bel 0348 - 488 664 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Cumula

Aanhef *