079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Kennisevent ‘Transitie naar de Cloud’

De impact op technologie en processen in klantcontact

Content Guru nodigt u graag uit om op woensdag 11 oktober deel te nemen aan een uniek kennisevent met als thema ‘Transitie naar de Cloud’. Experts van Microsoft, Randstad, Feenstra, UK Power Networks, Planmen en De Klantenservicefederatie delen, onder leiding van dagvoorzitter Sven Polak, vanuit diverse invalshoeken hun visie en kennis op dit centrale thema.

Sprekers

  • Martin Vliem, National Security Officer, Microsoft
  • Jan de Jong, Directeur, Randstad
  • André Vermaat, Manager Customer Service, Feenstra
  • Sam Fuller, Head of Customer Service, UK Power Networks 
  • Geeske te Gussinklo, Directeur, De Klantenservice Federatie
  • Willem van den Brink, Directeur & Olivier Talens, Manager Business Development, PlanMen

Ze praten u bij over o.a. ontwikkelingen in technologie, waarom veranderen soms noodzakelijk is, delen praktijkvoorbeelden van een migratie, wat belangrijke security-aspecten zijn, hoe u modulair kunt bouwen aan optimaal klantcontact en de geheimen van optimaal Workforce Intelligence voor een efficiënt contactcenter worden onthuld.

Verandering is geen feestje

Een transitie naar bijvoorbeeld een nieuwe klantcontactomgeving heeft impact op mensen, middelen en processen. En hoe is de privacy en security geborgd? En hoe verander je gedrag? Zo zijn mensen de belangrijkste assets van de Customer Service. De medewerkers die uw klanten zo goed mogelijk te woord kunnen staan en zo snel mogelijk van de juiste antwoorden kunnen voorzien. Voor de IT-afdeling is techniek vaak het belangrijkste. Daarnaast zijn meestal meerdere afdelingen verantwoordelijk voor processen binnen organisaties. De één kan niet zonder de ander om aan de wensen van uw klanten te voldoen. Deze editie staan we uitgebreid stil op de onderdelen techniek en processen, maar ook wat de rol van de mens is. Welke impact heeft een transitie of overgang op deze cruciale onderdelen?

Meer info en aanmelden

Er staan dus aansprekende sprekers op het programma die u niet mag missen. Het vindt plaats bij Inn-Style in Maarssen en is bestemd voor eindgebruikers actief in klantcontact/contactcenter. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Bekijk de vlog van Jan de Jong (Randstad), één van de sprekers.

Vraag het aan Content Guru

Aanhef *