079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Advies in Klantcontact Management

Cumula, voor excellent klantcontact

Bezoek website

Onafhankelijk adviesbureau voor klantcontact management

Innoveer uw klantcontact en communicatie-infrastructuur

Cumula is een onafhankelijk adviesbureau op het gebied van klantcontact management en communicatietechnologie. Van strategie en het opstellen van de architectuur tot en met een praktisch plan voor de toekomst, van het opstellen van een programma van eisen tot en met de aanbesteding, van het begeleiden van de implementatie tot en met de optimalisatie van bestaande omgevingen.

Voorbeelden van vraagstukken:

  • Welke kanaalstrategie past het beste bij mijn organisatie en bij mijn klanten?
  • Hoe richt ik de processen voor workforce management en quality management het beste in?
  • Hoe verbeter ik de bereikbaarheid en de service van mijn organisatie?
  • Hoe kan ik de rapportages verbeteren om de besturing van het contactcenter te optimaliseren?
  • Met welke technologie kan ik mijn multi-channel bedieningsconcept het beste ondersteunen?

Cumula adviseert en ondersteunt op het gebied van klantcontact management en communicatietechnologie.

COPC certificering, klantcontact analyses en meer

Andere terreinen waarbij Cumula kan adviseren en ondersteunen zijn bijvoorbeeld het introduceren van de COPC methodiek, het analyseren van klantcontacten met behulp van speech analytics tools, het opstellen van een programma van eisen voor bijvoorbeeld een nieuwe oplossing voor multichannel communicatie, telefonie, IVR, e-mail response management, spraakherkenning of web-selfservice.

Optimaliseren van uw klantcontact

Het optimaliseren en innoveren van klantcontact is een continu proces. Bij een groot aantal uitdagingen en vraagstukken kan Cumula u adviseren en begeleiden.

Bekijk meer

Innoveren van de communicatie-infrastructuur

Het innoveren van de communicatie-infrastructuur moet planmatig en in een hoog tempo gebeuren om niet achterop te raken in de branche waarin uw organisatie opereert.

Bekijk meer

Ervaren klantcontact en ICT-consultants

Bij de implementatie van nieuwe klantcontactoplossingen of een nieuwe communicatie-infrastructuur is een goede project manager van groot belang.

Bekijk meer

Groot in klantcontact strategieën en verbetertrajecten

Bij Cumula werken ruim 15 consultants die bij een groot aantal bedrijven uit de top-500 van Nederland worden ingezet om het klantcontact te optimaliseren, zoals Achmea, ING, Rabo International, ABN-AMRO, Equens, Interpolis, CZ, Essent, Enexis, Schiphol, Consumentenbond, Ministerie van Binnenlandse Zaken, Gemeente Almere, SNT en Mercedes Benz.

Het eerste contact is goud waard!

Voor iedere uitdaging kunt u vertrouwen op de onafhankelijke klantcontact professionals van Cumula. Graag presenteren we u bewezen en tot de verbeelding sprekende klantcontact business cases. Neem contact op met David Essink of Jolande Valk via e-mail of bel direct 0348 - 488 664.

Bezoek onze website

Nieuws van Cumula

10 tips voor een succesvolle telefoniemigratie

Lees hier de 10 belangrijkste maatregelen die genomen moeten worden tijdens de voorbereidingen van een telefoniemigratie om het tot een succes te maken.

Bekijk meer

Welke KPI's zijn er nodig in het klantcontactcenter?

Het juiste advies over het meten en weten in contact centers voor een maximaal resultaat van uw medewerkers.

Bekijk meer

De Cumulatieve Klantcontact Analyse

Krijg snel inzicht in uw klantcontacten op basis van best practices in klantcontact management. Een integrale klantcontact analyse van mensen, processen en techniek.

Bekijk meer

Klantcontact strategie van Cumula leidt tot goede bereikbaarheid

Klantcontact strategie van Cumula heeft het pijnpunt van de bereikbaarheid tijdens en na de sanering van Vestia opgelost.

Bekijk meer

Contact center uit de cloud: eindelijk volwassen?

IP-gebaseerde multichannel contact center oplossingen uit de cloud zijn al jaren beschikbaar op de markt. Toch heeft de verkoop pas sinds kort echt een vlucht genomen.

Bekijk meer

Direct contact

Ervaren consultants voor het optimaliseren van klantcontact en contact centers.

Meer weten?
Bel 0348 - 488 664 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Cumula

Aanhef *