Stel uw vraag Tender selectie advies 

Advies in Klantcontact Management

Cumula, voor excellent klantcontact

Bezoek website

Onafhankelijk adviesbureau voor klantcontact management

Innoveer uw klantcontact en communicatie-infrastructuur

Cumula is een onafhankelijk adviesbureau op het gebied van klantcontact management en communicatietechnologie. Van strategie en het opstellen van de architectuur tot en met een praktisch plan voor de toekomst, van het opstellen van een programma van eisen tot en met de aanbesteding, van het begeleiden van de implementatie tot en met de optimalisatie van bestaande omgevingen.

Voorbeelden van vraagstukken:

  • Welke kanaalstrategie past het beste bij mijn organisatie en bij mijn klanten?
  • Hoe richt ik de processen voor workforce management en quality management het beste in?
  • Hoe verbeter ik de bereikbaarheid en de service van mijn organisatie?
  • Hoe kan ik de rapportages verbeteren om de besturing van het contactcenter te optimaliseren?
  • Met welke technologie kan ik mijn multi-channel bedieningsconcept het beste ondersteunen?

Cumula adviseert en ondersteunt op het gebied van klantcontact management en communicatietechnologie.

COPC certificering, klantcontact analyses en meer

Andere terreinen waarbij Cumula kan adviseren en ondersteunen zijn bijvoorbeeld het introduceren van de COPC methodiek, het analyseren van klantcontacten met behulp van speech analytics tools, het opstellen van een programma van eisen voor bijvoorbeeld een nieuwe oplossing voor multichannel communicatie, telefonie, IVR, e-mail response management, spraakherkenning of web-selfservice.

Optimaliseren van uw klantcontact

Het optimaliseren en innoveren van klantcontact is een continu proces. Bij een groot aantal uitdagingen en vraagstukken kan Cumula u adviseren en begeleiden.

Bekijk meer

Innoveren van de communicatie-infrastructuur

Het innoveren van de communicatie-infrastructuur moet planmatig en in een hoog tempo gebeuren om niet achterop te raken in de branche waarin uw organisatie opereert.

Bekijk meer

Ervaren klantcontact en ICT-consultants

Bij de implementatie van nieuwe klantcontactoplossingen of een nieuwe communicatie-infrastructuur is een goede project manager van groot belang.

Bekijk meer

Groot in klantcontact strategieën en verbetertrajecten

Bij Cumula werken ruim 15 consultants die bij een groot aantal bedrijven uit de top-500 van Nederland worden ingezet om het klantcontact te optimaliseren, zoals Achmea, ING, Rabo International, ABN-AMRO, Equens, Interpolis, CZ, Essent, Enexis, Schiphol, Consumentenbond, Ministerie van Binnenlandse Zaken, Gemeente Almere, SNT en Mercedes Benz.

Het eerste contact is goud waard!

Voor iedere uitdaging kunt u vertrouwen op de onafhankelijke klantcontact professionals van Cumula. Graag presenteren we u bewezen en tot de verbeelding sprekende klantcontact business cases. Neem contact op met David Essink of Jolande Valk via e-mail of bel direct 0348 - 488 664.

Bezoek onze website

Nieuws van Cumula

Vraag het gratis Cumula WFO Benchmarkrapport aan!

Eind april 2014 heeft adviesbureau Cumula een benchmarkonderzoek gepubliceerd naar software tools voor Workforce Optimization (WFO) in Nederland.

Bekijk meer

Video in het contactcenter: hoe ver zijn we?

De voordelen van video en de mogelijkheden die enkele marktleiders van contactcenter oplossingen in de grootzakelijke markt in Nederland op dit moment bieden.

Bekijk meer

Zijn front office tools ook geschikt voor de back office?

Als WFO zo goed is voor de front office, is het dan ook niet bruikbaar in de back office? Lees hier een interview met Gert Bruinink, één van de experts op dit gebied binnen Cumula.

Bekijk meer

Unified Agent Desktop: heilige graal voor contactcenters

Een UAD is een overkoepelende applicatie waarin informatie en functionaliteiten worden geboden, die het belangrijkst zijn tijdens het afhandelen van het klantcontact.

Bekijk meer

Het kiezen van Workforce Optimization tools

Welke tools passen het beste bij de wensen en budgetten van uw organisatie? Cumula heeft onderzoek gedaan naar verschillende Workforce Optimization tools.

Bekijk meer

Direct contact

Ervaren consultants voor het optimaliseren van klantcontact en contact centers.

Meer weten?
Bel 0348 - 488 664 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Cumula

Aanhef *