Customer service, van journey naar experience
Nationaal Customer Contact Congres op 17 mei 2018
Hoe zorg je als customer service professional voor de ideale klantbeleving? Bestaat er zoiets als de ideale customer experience? En wat wordt in 2018 eigenlijk verstaan onder klantbeleving?
Vorig jaar was dit congres een doorslaand succes met 300 deelnemers
Op deze en andere vragen krijg je antwoord tijdens het Nationaal Customer Contact Congres. De 22ste editie vindt plaats in Utrecht op donderdag 17 mei 2018. Het thema dit jaar is Customer service, van journey naar experience. Diverse interessante sprekers zullen hun visie op en ervaring met customer experience delen.
Een dagvullend programma tegen een aantrekkelijke prijs
Laat je inspireren door deze sprekers:
- Christian Kromme, futurist en auteur van het boek ‘Humanification – Go Digital, Stay Human’
- Patricia Devlaeminck, Global Customer Service Manager VidaXL
- Wilfred van der Meer, Directeur Klantexperience
- Jeroen Dekker, Head of Product en Marketing AcceptEasy
- Sydney Brouwer, auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap’
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!