Strategisch adviseur en partner in klantcontact
Mensen, systemen en processen perfect op elkaar afgestemd in multichannel communicatieomgeving
Effecta is dé specialist op het gebied van klantcontact & technologie. Wij zijn sinds 1998 werkzaam in (tele)communicatietechnologie en beheersen de techniek van gisteren, vandaag en morgen.
Toekomstbestendige communicatie
Met 50 ervaren professionals geven wij vorm aan toekomstbestendige communicatie: van strategisch advies en technische implementatie tot en met beheer en onderhoud. Vele toonaangevende organisaties beamen het; de Effecta methode betaalt zich altijd uit!
Ervaren kennispartner voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact
Wij zijn jouw ervaren kennispartner voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact:
- Digitale transformatie: overstappen van ‘on premise’ naar de 'cloud'?
- Multichannel klantcontact: loop altijd voorop
A single point of contact
Op 2 april 2019 hebben Cumula, TeleTigers en Effecta de krachten gebundeld en gaan voortaan verder als Effecta. Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.
- Strategisch advies
- Projectmanagement
- Functioneel beheer
- Development
- Managed services
Digitale transformatie: van ‘on premise’ naar de 'cloud'
Moet je als organisatie overstappen van ‘on premise’ naar de 'cloud'? Het antwoord is voor ieder bedrijf anders. Daarom kijken wij naar jouw specifieke situatie en leveren maatwerk.
Bekijk meerContact center van de toekomst
Customer experience. Customer journey. De weg naar succesvol klantcontact is behoorlijk gewijzigd. Je zult de trends moeten blijven volgen om voorop te lopen in klantcontact.
Bekijk meerA single point of contact: De Effecta methode
Met onze kennis kunnen we mensen, systemen en processen perfect op elkaar afstemmen in iedere communicatieomgeving. Van strategisch advies tot implementatie en onderhoud.
Bekijk meerNieuws van Effecta
Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta
Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta. Met deze krachtenbundeling heeft Effecta alles in huis voor het hele spectrum aan diensten in klantcontact en technologie.
Bekijk meerVijf effecten van Internet of Things op contact centers
Er staat met Internet of Things een grote verandering voor de deur. Hoe IoT de customer experience en de rol van het contactcenter veranderen lees je hier.
Bekijk meerHoe keuzemenu’s uw telefonische bereikbaarheid verbeteren
Slecht ingerichte keuzemenu’s zijn een bron van irritatie voor uw klanten. Lees hier hoe keuzemenu’s uw telefonische bereikbaarheid wél kunnen verbeteren.
Bekijk meer10 tips voor een succesvolle telefoniemigratie
Lees hier de 10 belangrijkste maatregelen die genomen moeten worden tijdens de voorbereidingen van een telefoniemigratie om het tot een succes te maken.
Bekijk meerWelke KPI's zijn er nodig in het klantcontactcenter?
Het juiste advies over het meten en weten in contact centers voor een maximaal resultaat van uw medewerkers.
Bekijk meerDirect contact
Strategisch adviseur & servicepartner in klantcontact- en communicatietechnologie.
Meer weten?
Bel 0348 - 488 663 of stuur een e-mail.