Strategisch adviseur en partner in klantcontact
Mensen, systemen en processen perfect op elkaar afgestemd in multichannel communicatieomgeving
Effecta is dé specialist op het gebied van klantcontact & technologie. Wij zijn sinds 1998 werkzaam in (tele)communicatietechnologie en beheersen de techniek van gisteren, vandaag en morgen.
Toekomstbestendige communicatie
Met 50 ervaren professionals geven wij vorm aan toekomstbestendige communicatie: van strategisch advies en technische implementatie tot en met beheer en onderhoud. Vele toonaangevende organisaties beamen het; de Effecta methode betaalt zich altijd uit!
Ervaren kennispartner voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact
Wij zijn jouw ervaren kennispartner voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact:
- Digitale transformatie: overstappen van ‘on premise’ naar de 'cloud'?
- Multichannel klantcontact: loop altijd voorop
A single point of contact
Op 2 april 2019 hebben Cumula, TeleTigers en Effecta de krachten gebundeld en gaan voortaan verder als Effecta. Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.
- Strategisch advies
- Projectmanagement
- Functioneel beheer
- Development
- Managed services
Digitale transformatie: van ‘on premise’ naar de 'cloud'
Moet je als organisatie overstappen van ‘on premise’ naar de 'cloud'? Het antwoord is voor ieder bedrijf anders. Daarom kijken wij naar jouw specifieke situatie en leveren maatwerk.
Bekijk meerContact center van de toekomst
Customer experience. Customer journey. De weg naar succesvol klantcontact is behoorlijk gewijzigd. Je zult de trends moeten blijven volgen om voorop te lopen in klantcontact.
Bekijk meerA single point of contact: De Effecta methode
Met onze kennis kunnen we mensen, systemen en processen perfect op elkaar afstemmen in iedere communicatieomgeving. Van strategisch advies tot implementatie en onderhoud.
Bekijk meerNieuws van Effecta
Een goed bereikbaar ziekenhuis
Sinds de intrede van de marktwerking in de zorg is de relatie met patiënten en verwijzers steeds belangrijker geworden voor ziekenhuizen.
Bekijk meerVraag het gratis Cumula WFO Benchmarkrapport aan!
Eind april 2014 heeft adviesbureau Cumula een benchmarkonderzoek gepubliceerd naar software tools voor Workforce Optimization (WFO) in Nederland.
Bekijk meerVideo in het contactcenter: hoe ver zijn we?
De voordelen van video en de mogelijkheden die enkele marktleiders van contactcenter oplossingen in de grootzakelijke markt in Nederland op dit moment bieden.
Bekijk meerZijn front office tools ook geschikt voor de back office?
Als WFO zo goed is voor de front office, is het dan ook niet bruikbaar in de back office? Lees hier een interview met Gert Bruinink, één van de experts op dit gebied binnen Effecta.
Bekijk meerUnified Agent Desktop: heilige graal voor contactcenters
Een UAD is een overkoepelende applicatie waarin informatie en functionaliteiten worden geboden, die het belangrijkst zijn tijdens het afhandelen van het klantcontact.
Bekijk meerDirect contact
Strategisch adviseur & servicepartner in klantcontact- en communicatietechnologie.
Meer weten?
Bel 0348 - 488 663 of stuur een e-mail.