Stel uw vraag Tender selectie advies 

Ervaren kennispartner in klantcontact

Effecta, klantcontact en technologie

Bezoek website

Strategisch adviseur en partner in klantcontact

Mensen, systemen en processen perfect op elkaar afgestemd in multichannel communicatieomgeving

Effecta is dé specialist op het gebied van klantcontact & technologie. Wij zijn sinds 1998 werkzaam in (tele)communicatietechnologie en beheersen de techniek van gisteren, vandaag en morgen.

Toekomstbestendige communicatie 

Met 50 ervaren professionals geven wij vorm aan  toekomstbestendige communicatie: van strategisch advies en technische implementatie tot en met beheer en onderhoud. Vele toonaangevende organisaties beamen het; de Effecta methode betaalt zich altijd uit!

Ervaren kennispartner voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact

Wij zijn jouw ervaren kennispartner voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact:

A single point of contact

Op 2 april 2019 hebben Cumula, TeleTigers en Effecta de krachten gebundeld en gaan voortaan verder als Effecta. Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

  • Strategisch advies
  • Projectmanagement
  • Functioneel beheer
  • Development
  • Managed services

Maak kennis met Effecta

Digitale transformatie: van ‘on premise’ naar de 'cloud'

Moet je als organisatie overstappen van ‘on premise’ naar de 'cloud'? Het antwoord is voor ieder bedrijf anders. Daarom kijken wij naar jouw specifieke situatie en leveren maatwerk.

Bekijk meer

Contact center van de toekomst

Customer experience. Customer journey. De weg naar succesvol klantcontact is behoorlijk gewijzigd. Je zult de trends moeten blijven volgen om voorop te lopen in klantcontact.

Bekijk meer

A single point of contact: De Effecta methode

Met onze kennis kunnen we mensen, systemen en processen perfect op elkaar afstemmen in iedere communicatieomgeving. Van strategisch advies tot implementatie en onderhoud.

Bekijk meer

Nieuws van Effecta

De Effecta Klantcontact Analyse

Krijg snel inzicht in uw klantcontacten op basis van best practices in klantcontact management. Een integrale klantcontact analyse van mensen, processen en techniek.

Bekijk meer

Klantcontact strategie van Effecta leidt tot goede bereikbaarheid

Klantcontact strategie van Effecta heeft het pijnpunt van de bereikbaarheid tijdens en na de sanering van Vestia opgelost.

Bekijk meer

Contact center uit de cloud: eindelijk volwassen?

IP-gebaseerde multichannel contact center oplossingen uit de cloud zijn al jaren beschikbaar op de markt. Toch heeft de verkoop pas sinds kort echt een vlucht genomen.

Bekijk meer

Spraakherkenning: doorbraak op komst

Spraakherkenning werkt steeds beter, maar is nog niet zo betrouwbaar dat het zonder problemen in elke situatie bruikbaar is.

Bekijk meer

Een goed contactcenter is nooit goed genoeg

Zowel bij in-house als bij facilitaire contactcenters wordt steeds strakker op KPI’s gestuurd. De doelstellingen worden steeds uitdagender.

Bekijk meer

Direct contact

Strategisch adviseur & servicepartner in klantcontact- en communicatietechnologie.

Meer weten?
Bel 0348 - 488 663 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Effecta

Aanhef *