Omnichannel klantcontact software uit de cloud
Overtref de verwachtingen van uw klant
Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer zij contact heeft met uw organisatie. En als u uw klant (her)kent kunt u haar verwachting overtreffen. Met de omnichannel klantcontact software van Evolve IP stelt u uw gehele organisatie in staat om een omnichannel klantervaring te bieden. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contact center, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.
Een goed gesprek begint al voor de telefoon overgaat.
Geen dure investeringen, altijd up-to-date
Met Cloud Contact Center van Evolve IP hoeft u zelf niet te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Evolve IP kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.
Slimme bereikbaarheidsoplossingen uit de cloud
Cloud Contact Center van Evolve IP
Evolve IP biedt met haar Cloud Contact Center platform een krachtige omnichannel klantcontact oplossing. Met de agent interface kan elke vorm van klantcontact worden afgehandeld.
Bekijk meerSelf service software van Evolve IP
Evolve IP biedt u met slimme IVR software en klantherkenning de mogelijkheid onnodige gesprekken te voorkomen en tijd over te houden voor echt waardevolle contacten.
Bekijk meerSaaS telefonie van Evolve IP
Direct besparen op uw telefoniekosten? Met SaaS telefonie van Evolve IP bespaart u direct op uw gesprekstarieven. Want u betaalt alleen voor wat u gebruikt.
Bekijk meerNieuws van Evolve IP
Cloud Communicatie Omgeving voor SRK Rechtsbijstand
SRK Rechtsbijstand kiest voor een geïntegreerde cloud communicatie omgeving van Evolve IP: Online Contact Center, Online Routing Manager en Online Bedrijfstelefonie.
Bekijk meerGaat u uw servicecontract bij Avaya nog verlengen?
Staat u ook voor de vraag of u nog wilt investeren in uw huidige Avaya omgeving? De cloudoplossing van Evolve IP is hét alternatief voor Avaya.
Bekijk meerNIP kiest voor Online Bedrijfstelefonie van Mtel
Met Online Bedrijfstelefonie en de contact center functionaliteit van Mtel krijgt het NIP een flexibele en schaalbare totaaloplossing die die het nieuwe werken volledig ondersteunt.
Bekijk meerHet einde van on-premise communicatiesystemen
Een te late transitie naar de cloud kan behoorlijk disruptief zijn. Bedrijven die de mogelijkheden van de cloud te laat onderkennen, hebben moeite met de veranderende marktomstandigheden.
Bekijk meerHEMA optimaliseert telefonische bereikbaarheid met Mtel
Mtel heeft voor HEMA de telefonische bereikbaarheid van de klantenservice verbeterd. Met de Mtel cloud diensten was de oplossing binnen twee dagen live.
Bekijk meerDirect contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.