Omnichannel klantcontact software uit de cloud
Overtref de verwachtingen van uw klant
Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer zij contact heeft met uw organisatie. En als u uw klant (her)kent kunt u haar verwachting overtreffen. Met de omnichannel klantcontact software van Evolve IP stelt u uw gehele organisatie in staat om een omnichannel klantervaring te bieden. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contact center, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.
Een goed gesprek begint al voor de telefoon overgaat.
Geen dure investeringen, altijd up-to-date
Met Cloud Contact Center van Evolve IP hoeft u zelf niet te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Evolve IP kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.
Nieuws van Evolve IP
Telefonische bereikbaarheid verbeteren met Mtel Teamcontact
Het door u gecommuniceerde nummer wordt automatisch doorverbonden naar de medewerker die dienst heeft. U hoeft geen telefoniste te laten doorverbinden.
Klantcontact & bereikbaarheid bij autobedrijven
Gemiste gesprekken kosten omzet, als autodealer dient u hier op een juiste manier op in te spelen. Mtel kan u helpen uw klantcontact te optimaliseren.
Gratis whitepaper 'On-premise vs. Cloud Contact Center'
Investeren in hardware en software bij u op locatie, het zogenoemde on-premise, of investeren in cloud contact center software. Vraag het Evolve IP whitepaper 'On-premise vs. Cloud Contact Center' aan.
Mtel in gesprek met Prénatal
De klanten van de nummer één bestemming voor (aanstaande) ouders zijn extra kritisch, stellen veel vragen en willen het liefst meteen een passend antwoord.
De klant bepaalt hoe en wanneer zij contact opneemt
Online Contact Center van Mtel maakt het mogelijk dat een agent contacten over meerdere kanalen tegelijk afhandelt. Nieuwe kanalen kunnen sneller rendabel ingezet worden.
Direct contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.