Omnichannel klantcontact software uit de cloud
Overtref de verwachtingen van uw klant
Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer zij contact heeft met uw organisatie. En als u uw klant (her)kent kunt u haar verwachting overtreffen. Met de omnichannel klantcontact software van Evolve IP stelt u uw gehele organisatie in staat om een omnichannel klantervaring te bieden. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contact center, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.
Een goed gesprek begint al voor de telefoon overgaat.
Geen dure investeringen, altijd up-to-date
Met Cloud Contact Center van Evolve IP hoeft u zelf niet te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Evolve IP kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.
Slimme bereikbaarheidsoplossingen uit de cloud
Cloud Contact Center van Evolve IP
Evolve IP biedt met haar Cloud Contact Center platform een krachtige omnichannel klantcontact oplossing. Met de agent interface kan elke vorm van klantcontact worden afgehandeld.
Bekijk meerSelf service software van Evolve IP
Evolve IP biedt u met slimme IVR software en klantherkenning de mogelijkheid onnodige gesprekken te voorkomen en tijd over te houden voor echt waardevolle contacten.
Bekijk meerSaaS telefonie van Evolve IP
Direct besparen op uw telefoniekosten? Met SaaS telefonie van Evolve IP bespaart u direct op uw gesprekstarieven. Want u betaalt alleen voor wat u gebruikt.
Bekijk meerNieuws van Evolve IP
Telefonische bereikbaarheid verbeteren met Mtel Teamcontact
Het door u gecommuniceerde nummer wordt automatisch doorverbonden naar de medewerker die dienst heeft. U hoeft geen telefoniste te laten doorverbinden.
Bekijk meerKlantcontact & bereikbaarheid bij autobedrijven
Gemiste gesprekken kosten omzet, als autodealer dient u hier op een juiste manier op in te spelen. Mtel kan u helpen uw klantcontact te optimaliseren.
Bekijk meerGratis whitepaper 'On-premise vs. Cloud Contact Center'
Investeren in hardware en software bij u op locatie, het zogenoemde on-premise, of investeren in cloud contact center software. Vraag het Evolve IP whitepaper 'On-premise vs. Cloud Contact Center' aan.
Bekijk meerMtel in gesprek met Prénatal
De klanten van de nummer één bestemming voor (aanstaande) ouders zijn extra kritisch, stellen veel vragen en willen het liefst meteen een passend antwoord.
Bekijk meerDe klant bepaalt hoe en wanneer zij contact opneemt
Online Contact Center van Mtel maakt het mogelijk dat een agent contacten over meerdere kanalen tegelijk afhandelt. Nieuwe kanalen kunnen sneller rendabel ingezet worden.
Bekijk meerDirect contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.