Stel je vraag Tender selectie advies 

Omnichannel klantcontact software

Evolve IP, Partner in klantcontact

Bezoek website

Omnichannel klantcontact software uit de cloud

Overtref de verwachtingen van uw klant

Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer zij contact heeft met uw organisatie. En als u uw klant (her)kent kunt u haar verwachting overtreffen. Met de omnichannel klantcontact software van Evolve IP stelt u uw gehele organisatie in staat om een omnichannel klantervaring te bieden. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contact center, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.

Een goed gesprek begint al voor de telefoon overgaat.

Geen dure investeringen, altijd up-to-date

Met Cloud Contact Center van Evolve IP hoeft u zelf niet te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Evolve IP kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.

Slimme bereikbaarheidsoplossingen uit de cloud

Cloud Contact Center van Evolve IP

Evolve IP biedt met haar Cloud Contact Center platform een krachtige omnichannel klantcontact oplossing. Met de agent interface kan elke vorm van klantcontact worden afgehandeld.

Bekijk meer

Self service software van Evolve IP

Evolve IP biedt u met slimme IVR software en klantherkenning de mogelijkheid onnodige gesprekken te voorkomen en tijd over te houden voor echt waardevolle contacten.

Bekijk meer

SaaS telefonie van Evolve IP

Direct besparen op uw telefoniekosten? Met SaaS telefonie van Evolve IP bespaart u direct op uw gesprekstarieven. Want u betaalt alleen voor wat u gebruikt.

Bekijk meer

Nieuws van Evolve IP

Telefonische bereikbaarheid verbeteren met Mtel Teamcontact

Het door u gecommuniceerde nummer wordt automatisch doorverbonden naar de medewerker die dienst heeft. U hoeft geen telefoniste te laten doorverbinden.

Bekijk meer

Klantcontact & bereikbaarheid bij autobedrijven

Gemiste gesprekken kosten omzet, als autodealer dient u hier op een juiste manier op in te spelen. Mtel kan u helpen uw klantcontact te optimaliseren.

Bekijk meer

Gratis whitepaper 'On-premise vs. Cloud Contact Center'

Investeren in hardware en software bij u op locatie, het zogenoemde on-premise, of investeren in cloud contact center software. Vraag het Evolve IP whitepaper 'On-premise vs. Cloud Contact Center' aan.

Bekijk meer

Mtel in gesprek met Prénatal

De klanten van de nummer één bestemming voor (aanstaande) ouders zijn extra kritisch, stellen veel vragen en willen het liefst meteen een passend antwoord.

Bekijk meer

De klant bepaalt hoe en wanneer zij contact opneemt

Online Contact Center van Mtel maakt het mogelijk dat een agent contacten over meerdere kanalen tegelijk afhandelt. Nieuwe kanalen kunnen sneller rendabel ingezet worden.

Bekijk meer

Direct contact

Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.

Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Evolve IP, De GespreksPartner in klantcontact

Aanhef *