Omnichannel klantcontact software uit de cloud
Overtref de verwachtingen van uw klant
Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer zij contact heeft met uw organisatie. En als u uw klant (her)kent kunt u haar verwachting overtreffen. Met de omnichannel klantcontact software van Evolve IP stelt u uw gehele organisatie in staat om een omnichannel klantervaring te bieden. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contact center, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.
Een goed gesprek begint al voor de telefoon overgaat.
Geen dure investeringen, altijd up-to-date
Met Cloud Contact Center van Evolve IP hoeft u zelf niet te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Evolve IP kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.
Slimme bereikbaarheidsoplossingen uit de cloud
Cloud Contact Center van Evolve IP
Evolve IP biedt met haar Cloud Contact Center platform een krachtige omnichannel klantcontact oplossing. Met de agent interface kan elke vorm van klantcontact worden afgehandeld.
Bekijk meerSelf service software van Evolve IP
Evolve IP biedt u met slimme IVR software en klantherkenning de mogelijkheid onnodige gesprekken te voorkomen en tijd over te houden voor echt waardevolle contacten.
Bekijk meerSaaS telefonie van Evolve IP
Direct besparen op uw telefoniekosten? Met SaaS telefonie van Evolve IP bespaart u direct op uw gesprekstarieven. Want u betaalt alleen voor wat u gebruikt.
Bekijk meerNieuws van Evolve IP
Omnichannel klantcontact: een afgestemde ervaring voor de klant
Verbeter uw klantervaring en blijf de concurrentie voor. Evolve IP neemt u mee in het onderzoek naar de verscheidenheid van multichannel, multimodaal en omnichannel klantcontact.
Download whitepaperWhitepaper Onderscheid uw Omnichannel Strategie
Is uw contact center voorbereid op de verandering naar een omnichannel klantervaring? In deze whitepaper krijgt u 8 tips om uw callcenter beter te optimaliseren. Download 'm hier.
Bekijk meerWhitepaper: De belangrijkste KPI's voor uw contact center
In deze whitepaper leest u alles over performance management KPI's in contact centers, welke gegevens u wilt meten, op welke KPI’s u wilt sturen en welke inzichten u hieruit haalt.
Bekijk meerGratis webinar over omnichannel klantcontact
Welke mogelijkheden biedt omnichannel klantcontact? U ziet het in de webinar van Consultant Patrick Martinus van Evolve IP. Donwload de recording hier.
Bekijk meerDe 6 stappen naar omnichannel klantcontact
Uw organisatie wil een perfecte customer experience, flexibele processen en een gezonde business case. Lees hier hoe u dit kunt bereiken in 6 simpele stappen.
Bekijk meerDirect contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.