079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Innovation Serie over Spraaktechnologie

Bent u op de hoogte van de nieuwste spraaktechnologieën en wat het voor uw bedrijf betekent?

Intelligente spraakroutering, (realtime) spraakanalyse, spraakauthenticatie en self service IVR. Deze thema's zijn geen science fiction meer en hebben een steeds grotere invloed in uw contact center. Innovaties binnen de spraaktechnologie volgen elkaar snel op, en deze technieken worden steeds vaker toegepast in een klantcontact omgeving.

Weet u wat spraakroutering, analyse en authenticatie voor uw bedrijf kunnen betekenen?

Spraakroutering zorgt ervoor dat uw klant op een laagdrempelige manier bij de juiste medewerker terecht komt. Het is van groot belang snel in te spelen op de voortdurend wijzigende klantbehoefte. Spraakanalyse helpt u snel inzicht te krijgen in deze behoefte zodat u deze processen kan identificeren en verbeteren. In deze tijd waarin veiligheid binnen bedrijven een grote rol speelt, is spraakauthenticatie een veelbesproken onderwerp. Hiermee wordt, met nieuwe technologie, fraude voorkomen.

Laat u inspireren op de Innovation Serie op 9 november in Vianen

Kom naar de Innovation Serie over Spraaktechnologie op 9 november aanstaande in Vianen. Laat u inspireren en informeren. Uiteraard is er de gelegenheid om uitgebreid van gedachten te wisselen met alle aanwezigen over dit onderwerp.

Voor wie?

Customer care supervisors, teamleiders, marketing & communicatie en directieleden die binnen uw bedrijf vanuit hun functie werken aan (het verbeteren van) de communicatie met uw klanten.

Meld u direct aan

Frontline: Wij creëren klantbeleving!

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar. In deze tijd hebben wij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor onze klanten. Wij zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Mogen wij u ook overtuigen?

Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvende demonstratie van onze klantcontact software, altijd met klantgericht advies. Bel direct 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Direct contact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar.

Wij creëren klantbeleving! Meer weten?
Bel 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Frontline Services

Aanhef *