Stel uw vraag Tender selectie advies 

Klantcontactcenter software

Frontline Services, wij creëren klantbeleving!

Bezoek website

Expert op het gebied van klantcontactcenter software

Kwaliteitsoplossingen voor klantcontact, sinds 1990

Onze expertise is het inrichten van klantgerichte en innovatieve klantcontact oplossingen. De combinatie van kennis en ervaring in de klantcontact branche en een klantgerichte werkwijze is onze belangrijkste meerwaarde. Met de juiste inzet van de beste technologie creëren wij voor jouw klant een beleving. Een beleving waar de klanttevredenheid en de medewerker tevredenheid mee wordt vergroot.

Frontline is totaalontzorger voor bedrijven die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan.

Uw partner in klantcontact

Behalve het uitvoeren van projecten en het leveren van producten verlenen wij ook consultancy, projectmanagement, service en support aan onze klanten. Daarnaast verzorgen wij interne trainingen toegespitst op de systeemconfiguratie en applicaties van onze klanten, zodat alle medewerkers opgeleid worden om goed overweg te kunnen met het systeem.

Frontline: Wij creëren klantbeleving!

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar. In deze tijd hebben wij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor onze klanten. Wij zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Mogen wij u ook overtuigen?

Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvende demonstratie van onze klantcontact software, altijd met klantgericht advies. Bel direct 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Nieuws van Frontline Services

Klantcase Frontline: Callexcell

Callexcell omschrijft zichzelf als: Not Another Contact Center. Het groeiende facilitair contact center ontzorgt hun klanten van A tot Z via alle kanalen. 

Bekijk meer

Een telefonische klantenservice? Wat ouderwets!

Weleens gehoord van Web Real Time Communication (WebRTC)? Een techniek speciaal is ontwikkeld om spraak en video direct via een webbrowser af te handelen.

Bekijk meer

Efficiënt Klant Contact Systeem voor Slachtofferhulp Nederland

Een omni-channel Klant Contact Systeem (KCS) dat innovatief en toekomstbestendig is helpt Slachtofferhulp Nederland efficiënter en effectiever te werken. 

Bekijk meer

Enexis Netbeheer kiest Frontline voor vervanging contact center

Onlangs koos Enexis Netbeheer voor een samenwerking met Frontline om het gehele contactcenter te vervangen met als doel om hun klanten op maat te bedienen. 

Bekijk meer

Klantcontact wereldwijd: het 24/7 BZ Contactcenter

Begin 2016 is het 24/7 BZ Contactcenter opgericht. Voor die tijd konden klanten op een ambassade terecht. Met een centraal 24/7 Contactcenter kan Buitenlandse Zaken (BZ) klanten beter helpen. 

Bekijk meer

Direct contact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar.

Wij creëren klantbeleving! Meer weten?
Bel 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Frontline Services

Aanhef *