Stel uw vraag Tender selectie advies 

Klantcontactcenter software

Frontline, wij zorgen dat klantcontact werkt!

Bezoek website

Expert op het gebied van klantcontactcenter software

Kwaliteitsoplossingen voor klantcontact, sinds 1990

In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Frontline Solutions zet de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Beneluxmarkt. Uitdagingen in klantcontact vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossingen die winstgevend geïmplementeerd worden en beheersbaar zijn.

Met circa 30 medewerkers ondersteunen we vanuit Vianen onze toonaangevende klanten zoals Enexis, Drukwerkdeal, a.s.r., ministerie van Buitenlandse Zaken, facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.

Wij beloven je dat klantcontact in jouw organisatie werkt!

Uw partner in klantcontact

Behalve het uitvoeren van projecten en het leveren van producten verlenen wij ook consultancy, projectmanagement, service en support aan onze klanten. Daarnaast verzorgen wij interne trainingen toegespitst op de systeemconfiguratie en applicaties van onze klanten, zodat alle medewerkers opgeleid worden om goed overweg te kunnen met het systeem.

Frontline: Wij zorgen dat klantcontact werkt!

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar. In deze tijd hebben wij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor onze klanten. Wij zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Mogen wij u ook overtuigen?

Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvende demonstratie van onze klantcontact software, altijd met klantgericht advies. Bel direct 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Nieuws van Frontline Solutions

Frontline Solutions gaat voor ‘the perfect journey’

Frontline, de leverancier van klantcontact oplossingen, gaat verder onder de nieuwe naam Frontline Solutions.

Lees verder

De uitdaging van omnichannel klantcontact oplossen

Frontline vertelt je hoe je je klanten over alle contactkanalen een excellente service kunt bieden. 

Bekijk meer

Klantcase Frontline: Callexcell

Callexcell omschrijft zichzelf als: Not Another Contact Center. Het groeiende facilitair contact center ontzorgt hun klanten van A tot Z via alle kanalen. 

Bekijk meer

Een telefonische klantenservice? Wat ouderwets!

Weleens gehoord van Web Real Time Communication (WebRTC)? Een techniek speciaal is ontwikkeld om spraak en video direct via een webbrowser af te handelen.

Bekijk meer

Efficiënt Klant Contact Systeem voor Slachtofferhulp Nederland

Een omni-channel Klant Contact Systeem (KCS) dat innovatief en toekomstbestendig is helpt Slachtofferhulp Nederland efficiënter en effectiever te werken. 

Bekijk meer

Direct contact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar.

Wij zorgen dat klantcontact werkt! Meer weten?
Bel 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Frontline Solutions

Aanhef *