Expert op het gebied van klantcontactcenter software
Kwaliteitsoplossingen voor klantcontact, sinds 1990
In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Frontline Solutions zet de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Beneluxmarkt. Uitdagingen in klantcontact vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossingen die winstgevend geïmplementeerd worden en beheersbaar zijn.
Met circa 30 medewerkers ondersteunen we vanuit Vianen onze toonaangevende klanten zoals Enexis, Drukwerkdeal, a.s.r., ministerie van Buitenlandse Zaken, facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.
Wij beloven je dat klantcontact in jouw organisatie werkt!
Uw partner in klantcontact
Behalve het uitvoeren van projecten en het leveren van producten verlenen wij ook consultancy, projectmanagement, service en support aan onze klanten. Daarnaast verzorgen wij interne trainingen toegespitst op de systeemconfiguratie en applicaties van onze klanten, zodat alle medewerkers opgeleid worden om goed overweg te kunnen met het systeem.
Nieuws van Frontline Solutions
Whitepaper: 10 tips voor toekomstbestendig klantcontact
Als bedrijf wil je inzicht hebben in wat er gebeurt in het contact center, kunnen sturen en plannen. Download hier het whitepaper 10 tips voor toekomstbestendig klantcontact.
Bekijk meerDe mogelijkheden van Spraaktechnologie in het contact center
Steeds meer organisaties maken gebruik van enige vorm van spraaktechnologie of spraakherkenning. Zo blijkt dat bijna de helft van de deelnemende organisaties spraaktechnologie toepast.
Bekijk meerISO 27001 Certificaat voor Frontline
Frontline heeft officieel het belangrijke ISO 27001 certificaat ontvangen. Omdat er iedere dag gewerkt wordt met vertrouwelijke data van klanten, is dit certificaat van groot belang.
Bekijk meerInnovation Serie over Spraaktechnologie
Weet u wat spraakroutering, analyse en authenticatie voor uw bedrijf kunnen betekenen? Kom naar de Innovation Serie over Spraaktechnologie op 9 november in Vianen.
Meld u direct aanMultidisciplinair klantcontact bij Drukwerkdeal
Met de groei van het bedrijf is ook de hoeveelheid klantcontact enorm toegenomen. En daarmee kwamen ook de uitdagingen, want hoe waarborg je een steeds hogere klanttevredenheid?
Bekijk meer