Stel uw vraag Tender selectie advies 

E-book Genesys and Google Cloud

Om het Genesys AI-aanbod nog verder te verbeteren is Genesys geïntegreerd met Google Cloud Contact Center AI. Met deze uitbreiding in mogelijkheden kan een organisatie in hoog tempo een aantal van de slimste spraak- en chatbots inzetten. Daarmee worden problemen sneller opgelost terwijl tegelijkertijd onder meer de klanttevredenheid, verkoop en efficiëntie van medewerkers stijgen. Het gebruik van AI in het contact center ondersteunt agenten tijdens alle klantinteracties (gedurende de hele klantreis) en zorgt dat ze efficiënt en effectief contact maken en houden. Die betrokkenheid levert inzicht van ieder onderdeel van de klantconversatie.

Download direct het gratis e-book!

Leer hoe Genesys en Google dit samen voor elkaar krijgen! Vul het hieronder getoonde aanvraagformulier in en download direct het gratis e-book Genesys and Google Cloud.

Meteen in je e-mail


Vul uw e-mailadres in en ontvang meteen het gratis e-book Genesys and Google Cloud.

Vraag een demo aan

Met deze gegevens ontvang je het gratis e-book

Bevestig *