Stel uw vraag Tender selectie advies 

Communiceer naadloos met uw klanten

Genesys, omnichannel contact center software

Bekijk meer

Genesys® PureConnect

Vereenvoudig klantrelaties voor middelgrote tot grote ondernemingen

PureConnect is het nieuwe Customer Interaction Center van Genesys en transformeert uw callcenter in een customer engagement krachtpatser. Klanten die mailen, sms’en, appen, bellen, chatten en tweeten, deze alles-in-één-oplossing regelt het eenvoudig. Zo wordt u zelfs in staat gesteld om het Door het zelflerend vermogen breid u ook uw self-service aanbod eenvoudig verder uit. PureConnect is verkrijgbaar in de cloud of on-premise.

Krachtig in eenvoud en volledig geïntegreerd

PureConnect is één platform waar alle functionaliteiten samenkomen om invulling te geven aan de ideale customer journey. Nieuwe functies of kanalen kunt u zelf inrichten door op de knop te drukken. Add-ons van derden zijn overbodig gemaakt.

Waarborg de kwaliteit

Real-time speech analytics gecombineerd met quality monitoring tools stellen de supervisors en managers in staat om het klantsentiment nauwlettend te volgen en de beste beslissingen te nemen over alles wat zij beheren.

Flexibiliteit en Investment Protection

PureConnect is speciaal ontwikkeld voor middelgrote en grote ondernemingen. Daarom heeft u met PureConnect ook de vrijheid om te kiezen voor maatwerk aanpassingen en integraties. Vanuit de cloud of on-premise.

Ontdek meer over PureConnect

Direct contact


Met Genesys® PureCloud, PureConnect en PureEngage is er altijd een alles-in-één customer experience oplossing die past bij uw bedrijf. Meer weten?
Bel 035 - 695 26 64 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Genesys

Aanhef *