Genesys
Klantcontact met Empathie. Verrassende klantervaringen. Echte ROI.
Creëer een nieuwe wereld vol efficiëntie en empathie
Stel u voor: een wereld waar contact centers anticiperen op behoefte en zo passend reageren dat klanten blij worden van iedere interactie – een wereld waar medewerkers iedere dag met plezier aan het werk gaan.
Het Genesys Cloud CX platform maakt die visie waar. Wereldwijd gebruiken duizenden bedrijven deze krachtige alles-in-één contact center-oplossing voor het verrassen en plezieren van klanten met intuïtieve, empathische ervaringen.
Hoe groot of klein uw contact center ook is – met Genesys levert u AI-gedreven, gepersonaliseerde ervaringen. Verras de klanten, inspireer de medewerkers en personaliseer op iedere contactkanaal: overal en altijd.
Nieuws van Genesys
Genesys en Adobe partneren voor Contextual Customer Experiences
Met een nieuwe integratie tussen Genesys Cloud en Adobe Experience Platform krijgen organisaties nu meer inzicht in de context van de klant op ieder punt van contact.
Bekijk meerEerste echte multicloud-architectuur voor contact centers
Genesys lanceert als eerste in de branche een native multicloud-architectuur. Dit geeft organisaties de veerkracht, flexibiliteit en schaalbaarheid die nodig is.
Bekijk meerNieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams voor productiviteit en samenwerking
Microsoft Teams en Genesys Cloud, de alles-in-één-oplossing en één van de leidende publieke cloud contact center platforms, zijn nu volledig geïntegreerd.
Bekijk meer