Genesys
Klantcontact met Empathie. Verrassende klantervaringen. Echte ROI.
Creëer een nieuwe wereld vol efficiëntie en empathie
Stel u voor: een wereld waar contact centers anticiperen op behoefte en zo passend reageren dat klanten blij worden van iedere interactie – een wereld waar medewerkers iedere dag met plezier aan het werk gaan.
Het Genesys Cloud CX platform maakt die visie waar. Wereldwijd gebruiken duizenden bedrijven deze krachtige alles-in-één contact center-oplossing voor het verrassen en plezieren van klanten met intuïtieve, empathische ervaringen.
Hoe groot of klein uw contact center ook is – met Genesys levert u AI-gedreven, gepersonaliseerde ervaringen. Verras de klanten, inspireer de medewerkers en personaliseer op iedere contactkanaal: overal en altijd.
Nieuws van Genesys
Genesys kiest voor ervaren nieuwe CEO
Genesys stelt per direct Tony Bates aan als nieuwe CEO. Hij volgt Paul Segre op die voorzitter van de Raad van Bestuur wordt van het bedrijf.
Bekijk meerGenesys Blended AI Summit: 29 mei 2019 in Rotterdam
Om Blended AI en de laatste AI contact center trends goed te kunnen presenteren aan klanten en nieuwe bedrijven in de Benelux, houdt Genesys in 2019 Genesys Blended AI Summit.
Bekijk meerCloud grootste groeifactor voor Genesys in 2018
Genesys maakt bekend dat de wereldwijde cloudverkoop in 2018 met 32% is gestegen ten opzichte van het jaar daarvoor. De groei in cloudomzet geldt voor alle marktsegmenten.
Bekijk meer