Het kiezen van Workforce Optimization tools
Welke tools passen het beste bij de wensen en budgetten van uw organisatie?
In de Nederlandse markt voor Workforce Optimization software zijn veel aanbieders actief. Door de grote verscheidenheid van aanbieders, elk uniek op bepaalde punten, is het voor gebruikersorganisaties moeilijk om de oplossing te selecteren die het beste past bij hun organisatie. De grootste spelers zijn vaak bekender als gevolg van de grote marketingbudgetten waarover zij beschikken, maar misschien passen de tools van een kleinere speler juist beter bij de wensen of de budgetten van uw organisatie.
WFO benchmark rapport
Effecta heeft als onafhankelijk adviesbureau onderzoek gedaan naar de functionaliteiten die de verschillende Workforce Optimization tools te bieden hebben. Op basis van dit onderzoek is het WFO benchmark rapport gepubliceerd. Het onderzoek concentreert zich met name op de WFO onderdelen Work Force Management en Quality Management. Onderzocht zijn bekende leveranciers als Verint en Nice, maar ook minder bekende als Monet en Inspiration Pro. In totaal zijn er elf leveranciers onderzocht.
In het onderzoek zijn ook leveranciers meegenomen die WFO tools hebben opgenomen in hun totaaloplossingen of suite voor klantcontact centers, met name Interactive Intelligence, Genesys, Aspect en Avaya. Opvallend is dat een aantal daarvan ook zeer goed scoren met de functionaliteiten die zij aanbieden op het gebied van WFO.
Het eerste contact is goud waard!
Wilt u meer weten over de WFO tools die op de Nederlandse markt aangeboden worden? Voor iedere uitdaging kunt u vertrouwen op de onafhankelijke klantcontact professionals van Effecta.
Neem contact op met David Essink of Jolande Valk via info@effecta.nl of bel direct 0348 - 488 663.
Direct contact
Strategisch adviseur & servicepartner in klantcontact- en communicatietechnologie.
Meer weten?
Bel 0348 - 488 663 of stuur een e-mail.