Jouw (telefonische) helpdesk uitbesteden? Het juiste inbound callcenter vinden is cruciaal.
Als je jouw (telefonische) helpdesk wilt gaan uitbesteden dan is het vinden van het juiste inbound callcenter cruciaal. En dan gaat het naast de juiste infrastructuur en koppelingen met jouw systemen natuurlijk om de vraag; wie heeft aantoonbare ervaring in jouw branche? Je vindt op Klantgemak daarom alle professionele inbound callcenters aan wie je jouw (telefonische) helpdesk met een gerust hart kunt toevertrouwen. Wel zo makkelijk.
Flair & Quality
Flexiso Telefoonservice B.V.
Flynck
Hageman Fulfilment B.V.
Het Customer Care Center
Intergarde B.V.
Intertel B.V.
KISS marketing & sales
Logic-Call B.V.
MijnSupportDesk
Proactive Contact Support B.V.
Prof Marketing
Q-Call B.V.
Sidekix
Soleo Contact Centers B.V.

De beste outsourcing partner vinden voor jouw helpdesk?
Welke inbound callcenters hebben de kennis en ervaring om jouw helpdesk volledig of gedeeltelijk over te kunnen nemen? Klantgemak maakt het je graag gemakkelijk. Je kunt jouw vraag vrijblijvend stellen via het getoonde formulier of bel tijdens werkdagen 085 - 130 16 69 . Wij helpen je graag.
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!