Uw klantenservice uitbesteden? Het juiste inbound contact center vinden is cruciaal.
De klant is koning. En als u besluit om uw klantenservice (gedeeltelijk) te gaan uitbesteden dan is de selectie van het juiste contact center cruciaal. Telefoon, e-mail, chat, SMS, social media? Natuurlijk kan elk respecterend contact center vandaag de dag al uw klantcontact professioneel afhandelen. Maar begrijpen ze uw business ook? Daarom vindt u op Klantgemak een overzicht van de beste inbound callcenters in Nederland. Wel zo makkelijk.
Intergarde B.V.
Intertel B.V.
J&J Telemarketing B.V.
KCM Group
KISS marketing & sales
Klant Contact Services
Logic-Call B.V.
MijnSupportDesk
Misi Fulfilment
Moneypenny B.V.
Multiline Meldkamerdiensten B.V.
M+ Teleservices
Oosterbroek.Biz
Pricon B.V.
Proactive Contact Support B.V.

Het beste inbound callcenter voor uw klantenservice vinden?
Aan welk inbound callcenter kunt u op basis van uw selectiecriteria de klantenservice het beste uitbesteden? Klantgemak maakt het u graag gemakkelijk. U kunt uw vraag vrijblijvend stellen via het getoonde formulier of bel tijdens werkdagen 085 - 130 16 69 . Wij helpen u graag.
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!