Jouw klantenservice uitbesteden? Het juiste inbound contact center vinden is cruciaal.
De klant is koning. En als je besluit om jouw klantenservice (gedeeltelijk) te gaan uitbesteden dan is de selectie van het juiste contact center cruciaal. Telefoon, e-mail, chat, SMS, social media? Natuurlijk kan elk respecterend contact center vandaag de dag al jouw klantcontact professioneel afhandelen. Maar begrijpen ze jouw business ook? Daarom vindt je op Klantgemak een overzicht van de beste inbound callcenters in Nederland. Wel zo makkelijk.
Q-Call B.V.
Quality Contacts B.V.
R&M Contact Solutions
Salesupply
Secretariaatsbureau Secuur B.V.
Service Telefoon Centrale B.V.
Sidekix
Sociaal Plus
Soleo Contact Centers B.V.
SpangenbergGroep
Star Contact Center
Tel & Tel B.V.
Telecom Direct Almere B.V.
Telefoonaanname.nl
To The Max Callcenter B.V.

Het beste inbound callcenter voor jouw klantenservice vinden?
Aan welk inbound callcenter kun je op basis van jouw selectiecriteria de klantenservice het beste uitbesteden? Klantgemak maakt het je graag gemakkelijk. Je kunt jouw vraag vrijblijvend stellen via het getoonde formulier of bel tijdens werkdagen 085 - 130 16 69 . Wij helpen je graag.
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!