Stel je vraag Tender selectie advies 

Inbound sales callcenters, een luisterend oor verkoopt meer.

Niet elke klant neemt contact op om meteen iets te kopen. Een goed inkomend verkoopgesprek begint daarom met begrip voor uw klant en een luisterend oor. Door het slim inrichten van uw inbound sales & marketingkanaal verkoopt u gegarandeerd meer. Benieuwd welke inbound sales callcenters over de juiste inbound sales & marketing vaardigheden beschikken? U vindt ze op Klantgemak. Wel zo makkelijk.

Fullservice contact center

Ad Hoc

Call-IT International B.V.

In- en outbound klantcontact

Volledig WFT gecertificeerd

Contact Planet International

Make contact work

ContactWorx

Veelzijdig klantcontact op maat

CrossOver Consultancy

Veelzijdig contact center

IPG Nederland B.V.

Multichannel contact center

Patch Marketing B.V.

Hét telemarketingbureau in Haarlem

SalesQ

Maatwerk customer service

Sitel

Multichannel contactcenter

Teleperformance Nederland

Inbound en outbound klantcontact

Transcom

Het beste inbound sales callcenter vinden?

Benieuwd welke inbound sales callcenters beschikken over een bewezen track record die aansluiten op uw business en selectiecriteria? Klantgemak maakt het u graag gemakkelijk. U kunt uw vraag vrijblijvend stellen via het getoonde formulier of bel tijdens werkdagen 079 - 343 66 61. Wij helpen u graag.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *