Stel uw vraag Tender selectie advies 

Kennisevent Content Guru:
'When digital becomes human'

Bent u geïnteresseerd in de toekomst van klantcontact in deze tijd van digitalisering? Dan ben u van harte uitgenodigd om deel te nemen aan het Content Guru Kennisevent op 10 oktober op de SS Rotterdam. Het programma start om 14.00 en wordt om 18.00 afgesloten met een borrel. De deelname is gratis.

Laat u bijpraten over de menselijke kant van digitalisering.

Onderscheiden in digitaliseringsslag

80 procent van de bedrijven heeft inmiddels een digitaliseringsslag gemaakt. Maar hoe groeien deze bedrijven verder en hoe onderscheiden ze zich in de toekomst op het gebied van klantcontact? Hoe ziet het post-digitale tijdperk voor contact centers eruit? Wat is de volgende stap in personalisatie richting uw klanten? Op al deze vragen gaan de sprekers in tijdens het Kennisevent ‘When digital becomes human’.

When digital becomes human

Dagvoorzitter Ben van der Burg zal aan de hand van presentaties, actuele cases en breakout-sessies een toekomst schetsen waarin de menselijke kant van digitalisering steeds belangrijker wordt.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *