Omnichannel contact center IPG Nederland B.V.
Een veelzijdig contact center in Amsterdam, Helmond en Rotterdam
IPG Nederland is dé specialist in klantcontact. Via onze omnichannelaanpak benaderen wij uw klanten en/of prospecten op de meest kwalitatieve én efficiënte manier. Met vestigingen in Amsterdam, Helmond en Rotterdam is IPG Nederland een lokale speler. Gesterkt door Koramic2Engage biedt IPG off- en nearshore mogelijkheden in België, Marokko en Turkije.
Customer First - Respect for our people
Excellence in everything we undertake - Responsible behavior
Onze contact center oplossingen voor uw uitdagingen
IPG Nederland gaat samen met u de uitdagingen aan om de juiste mix van Human en Digital voor uw opdrachtgevers (B2C en B2B) in te zetten.
Denk hierbij aan:
- Klantenselectie: Marktbevragingen, prospectie en dataverrijking
- Klantenacquisitie: Telesales en afsprakenplanning
- Klantenzorg: 1ste en 2delijns klantvragen, technische ondersteuning en klachtenbehandeling
- Klantenextensie: Up en cross-selling
- Staffing Solutions: onze medewerkers werken bij u ter plaatse of in onze vestigingen
- Crisis management: crisisondersteuning en productterugroepingen
Dit alles kan via telefoon, chat, e-mail, sms, selfservice en sociale media, maar ook digitale oplossingen zoals chatbots, speech-to-text en visual support kunnen eenvoudig geïntegreerd worden.
Onze medewerkers staan uw klanten professioneel te woord
Onze 3000 medewerkers staan garant voor een professionele behandeling van al uw contacten met klanten. Bovendien worden al onze medewerkers kwalitatief opgevolgd en opgeleid via onze HR Academy.
Direct contact
IPG Nederland is expert op het gebied van leadgeneratie, acquisitie en klantcontact.
IPG Nederland B.V.
De Hoefkens 5A
5705AZ Helmond
+31 (0)492 - 845 678