Stel uw vraag Tender selectie advies 

Veelzijdig contact center

Callcenter IPG Nederland B.V.

Bezoek website

Omnichannel callcenter IPG Nederland B.V.

Een veelzijdig contact center in Rotterdam, Amsterdam en Helmond

Callcenter IPG Nederland is dé specialist in klantcontact. Via onze omnichannelaanpak benaderen wij uw klanten en/of prospecten op de meest kwalitatieve én efficiënte manier. Met vestigingen in Amsterdam, Helmond en Rotterdam is IPG Nederland een lokale speler. Gesterkt door Koramic2Engage biedt IPG off- en nearshore mogelijkheden in België, Marokko en Turkije

Customer First - Respect for our people
Excellence in everything we undertake - Responsible behavior

Onze callcenteroplossingen voor uw uitdagingen

IPG Nederland gaat samen met u de uitdagingen aan om de juiste mix van Human en Digital voor uw opdrachtgevers (B2C en B2B) in te zetten.

Denk hierbij aan:

Dit alles kan via telefoon, chat, e-mail, sms, selfservice en sociale media, maar ook digitale oplossingen zoals chatbots, speech-to-text en visual support kunnen eenvoudig geïntegreerd worden. 

Download productoverzicht Bezoek site IPG Nederland

Onze medewerkers staan uw klanten professioneel te woord

Onze 3000 medewerkers staan garant voor een professionele behandeling van al uw contacten met klanten. Bovendien worden al onze medewerkers kwalitatief opgevolgd en opgeleid via onze HR Academy.

Download productoverzicht Bezoek site IPG Nederland

Direct contact

IPG Nederland is expert op het gebied van leadgeneratie, acquisitie en klantcontact. 

IPG Nederland B.V.
De Hoefkens 5A
5705AZ Helmond
+31 (0)492 - 845 678

Bezoek onze website

Vraag het aan IPG Nederland

Aanhef *