Stel je vraag Tender selectie advies 
Callcenter headsets - Vraag uw gratis proefexemplaar aan

We make life sound better

Jabra callcenter headsets

Bezoek website

Callcenter headsets van Jabra

Intelligente headset oplossingen voor uw contact center

Onze intelligente soundoplossingen inspireren mensen op ongekende manieren, elke dag weer. Het is ons levenswerk om levens te veranderen met de kracht van geluid. Jabra is trots deel uit te maken van GN Group – een onbevreesde en inventieve groep mensen die al sinds 1869 grensverleggend zijn.

Voor een callcenter zonder rumoer

Het succes van een callcenter hangt grotendeels af van de verstaanbaarheid van de werknemers. Op dit vlak is achtergrondgeluid wellicht de grootste vijand. Op een drukke werkplek kan rumoer elk gesprek een kwelling maken voor zowel de werknemer als de klant. Bij Jabra begrijpen we dit als geen ander. Onze callcenter-headsets zijn gebouwd met een doel voor ogen: om rumoer buiten het gesprek te houden, zodat u zich beter kunt concentreren op uw gesprekspartner. Met HD voice-technologie en geluid onderdrukkende microfoons krijgt u een kristalhelder geluid aan beide kanten van het gesprek.

We make life sound better.

Jabra is trots deel uit te maken van GN Group – een onbevreesde en inventieve groep mensen die al sinds 1869 grensverleggend zijn. Vanuit de thuisbasis in Kopenhagen, Denemarken, zorgde de GN Group voor een revolutie in communicatie door 's werelds eerste onderzeese kabel te leggen, om telegraafcommunicatie mogelijk te maken tussen oost en west en de wereld zo dichter bij elkaar te brengen.

Enkele trends in de wereld van klantcontact

  • Klanten zijn goed geïnformeerd alvorens zij hun vraag escaleren naar de fabrikant, producent of dienstverlener. Daarom zal in 2020 het oplossen van complexe problemen een kerntaak worden voor organisaties die klantenservice hoog in het vaandel hebben staan.
  • De lengte van telefoongesprekken met klanten zal naar verwachting in de komende 5 jaar met 40% toenemen.
  • Door de complexere interactie met klanten ontstaat er een groeiende behoefte aan concentratie teneinde de vereiste kwaliteit te kunnen leveren.
  • Hoe kritischer het issue voor de klant, hoe groter de kans dat dit wordt geëscaleerd naar een telefoongesprek.

Voor meer informatie, neem contact met ons op of vraag de whitepaper aan via het getoonde formulier.

Het belang van een draadloze headset

We zien een verschuiving van koste efficiëntie naar waard creatie. Deze verschuiving wordt gedreven door de toenemende complexiteit van gesprekken. Dit vereist een ander soort gedrag van de medewerker die dergelijke gesprekken voert. Hierbij spelen interne mobiliteit en de toegang tot kennis een belangrijke rol. Het gebruik van draadloze oplossingen leidt ertoe dat medewerkers die dergelijke complexe gesprekken voeren 22% meer productiever zijn. Hierdoor zullen zij meer waarde creëren voor hun bedrijf en hun klant. Benieuwd welke draadloze oplossing het beste bij u past, download dan de Jabra Buyers Guide to Wireless.

Download Jabra Buyers Guide to Wireless

Direct contact

Vraag een Jabra proefexemplaar aan of ontvang vrijblijvend advies van onze partner DectDirect.NL

Elk huishouden en elk bedrijf dient zijn bereikbaarheid optimaal op orde te hebben tegen de meest gunstige voorwaarden. Vanuit die visie en passie werkt DectDirect.NL dagelijks aan het samenstellen, aanbieden en leveren van telecom- en IT oplossingen.

Vraag de whitepaper aan

Aanhef *