Stel uw vraag Tender selectie advies 

Klantcontact optimaliseren

Meten, analyseren en verbeteren van klantcontacten

Bekijk meer

Mystery shopper onderzoek in klantcontact

Hoe functioneert uw contact center?

De tijd is voorbij dat met een call center en een paar agents die ook e-mail beantwoorden we alle klanten tevreden konden stellen. De klant maakt de kanaalkeuze en het is aan u om voor een gelijkwaardige kwaliteit over alle kanalen te zorgen. Quality Support kan in de rol als mystery shopper alle klantkanalen betrekken in de onderzoeken. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u.

  • Alle contactopties via de website, formulieren en beschikbare e-mailadressen.
  • Spraak in de vorm van telefonie, vast, mobiel, Skype. Zowel in inbound als outbound.
  • Tekstchat en waar beschikbaar ook videochat, vaak via de website.
  • SMS berichten en in toenemende mate ook WhatsApp berichten .
  • Back office in de vorm van een tweede lijn, al dan niet op basis van uigewerkte cases.
  • App's op mobiele apparaten, die snel en eenvoudig contact leggen met de klantenservice.
  • Alle social media met Twitter en Facebook als belangrijkste maar ook Google+, Instagram en Pinterest.

Gratis analyse en kennismaking?

Met veel plezier biedt Quality Support u de gelegenheid om gratis en vrijblijvend 10 telefoongesprekken en 10 e-mailberichten door ons te laten analyseren op basis van onze professionele auditors en beoordelingschecklisten. U maakt kennis met onze manier van werken en daarnaast krijgt u inzicht in wat goed gaat en wat nog beter zou kunnen bij uw klantcontacten. Bent u geïnteresseerd?

Neem contact met ons op

Direct contact

Meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.

Meer weten?
Bel 085 - 890 0 390 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Quality Support BV

Aanhef *