Stel uw vraag Tender selectie advies 

Klantrelaties optimaliseren

Pegamento, slimme klantcontactprocessen

Bezoek website

Klantrelaties optimaliseren met Pegamento

Slimme klantcontactprocessen ontwikkelen en implementeren

Pegamento is specialist in het ontwikkelen en implementeren van slimme klantcontact processen voor een ultieme klantbeleving, ideale klantprocessen en optimaal klantcontact. Onze oplossingen zijn gebruiksvriendelijk, zorgen voor meer klantinzicht, zijn snel inzetbaar, hebben een korte terugverdientijd en sluiten naadloos aan op uw huidige systemen.

Pegamento geeft inzicht en optimaliseert de relatie met uw belangrijkste waarde: de klant.

Klanten optimaal bedienen in een wirwar aan systemen

De grote vraag is: hoe vinden medewerkers alle benodigde informatie over de klant in een wirwar aan systemen, en hoe kunnen zij met de aanwezige kennis een specifieke klant optimaal, en naar volle tevredenheid van zowel klant als eigen organisatie, bedienen? De invulling van ondersteunende middelen is veel te generiek en niet ontwikkeld als een optimale workflow. Daarnaast verhinderd de massa aan (ingewikkelde) systeemtechnologie het om passende klantvoorstellen te doen.

Klantinformatie binnen handbereik

Pegamento ontwikkelt oplossingen die gebruik maken van de aanwezige kennis over klanten in de (ICT)systemen van de organisatie. Naast frontoffice procesoptimalisatie verbeteren wij vaak meteen backoffice processen en andersom. Al uw klantinformatie is - met een druk op de knop - binnen handbereik. Waar systemen maanden gebouwd moeten worden, zijn die van ons een in paar weken tot maanden gebouwd en gebruiksklaar. 

Waar zijn wij expert in?

Pegamento is gespecialiseerd in: Robotic Process Automation, omnichannel strategie, cross- en upsell, klanttevredenheid maximaliseren en Marketing Automation met onder meer Facebook Messenger- en WhatsApp integratie. Daarnaast heeft Pegamento ook haar eigen research en development-afdeling. Onze innovatieve R&D-afdeling werkt onophoudelijk aan de ontwikkeling van nieuwe software met een eigen en vernieuwende kijk op interactie, userinterface gebruik en context gebaseerd werken.

Wie zijn onze klanten?

Inmiddels heeft Pegamento een mooi portfolio aan klanten opgebouwd. Dit zijn onder andere FD-mediagroep, de Bijenkorf, Gemeente Amsterdam, Liberty Global, Feenstra, Achmea en De Volksbank (SNS).

Bekijk hier onze praktijkcases

Integraal Klantbeeld

Integraal Klantbeeld van Pegamento combineert gegevens uit al uw huidige systemen in één overzichtelijk scherm om de klant goed van dienst te kunnen zijn.

Bekijk meer

Next-Best-Action

Next-Best-Action is een concept dat systematisch op basis van vooraf gedefinieerde waarden acties genereert die aantrekkelijk zijn voor een specifieke klant.

Bekijk meer

Robotic Process Automation (RPA)

Verbeter het klantcontact door middel van Robotics Process Automation (RPA). Een softwarematige robot neemt diverse taken van de callcenter medewerker over.

Bekijk meer

Oplossingen voor maximale klanttevredenheid, marketing acties, cross- / upsell

Pegamento is expert op het gebied van oplossingen voor maximale klanttevredenheid, marketing acties, cross- en upsell. Wilt u meer informatie over onze oplossingen? Bel 088 - 006 71 80 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Oplossingen voor conversie verhogen, cross- en upsell

Pegamento is expert op het gebied van oplossingen voor cross- en upsell, conversie verhoging voor meerdere campagnes die naast elkaar lopen en het realiseren van doelgroep analyses. Wilt u meer informatie over onze oplossingen? Bel 088 - 006 71 80 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Oplossingen voor omzetgroei, margeverbetering en klanttevredenheid

Pegamento is expert op het gebied van oplossingen voor omzetgroei, margeverbetering en klanttevredenheid. Wilt u meer informatie over onze oplossingen? Bel 088 - 006 71 80 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Nieuws van Pegamento

Robotic Process Automation (RPA)

Robotic Process Automation wordt nog door weinig bedrijven omarmd. Wie er nu mee aan de slag gaat heeft op de huidige overspannen arbeidsmarkt een concurrentievoordeel.

Bekijk meer

Vernieuwde functionaliteit Apptime voor ruilen van diensten

Gebruikers van Apptime hebben vanaf nu een nog betere mogelijkheid om vanuit de app hun rooster aan te passen door het ruilen van diensten. 

Bekijk meer

Franse dienstverlener kiest voor Apptime van Pegamento

De Franse dienstverlener Opteven heeft gekozen voor Apptime. Daarmee is opnieuw een internationaal bedrijf toegevoegd aan het klantenbestand van Pegamento. 

Bekijk meer

Beter verkopen door te weten wie je klant is

Als je weet wie je klant is kun je beter verkopen. Personalisatie is dé manier om klanten gericht te bedienen en de kans op conversie te vergroten. 

Bekijk meer

Kennissessie Robotic Process Automation voor HR

Pegamento houdt op donderdag 12 april 2018 in het Amstel Hotel in Amsterdam de kennissessie: Robotic Process Automation voor HR. 

Bekijk meer

Amsterdam neemt Digitale Asssistent Pegamento in gebruik

De gemeente Amsterdam heeft onlangs de Digitale Assistent (DAS) in gebruik genomen. DAS is een volledig geautomatiseerd kennis- en beslissysteem van Pegamento.

Bekijk meer

Is uw bedrijf al GDPR proof?

Alles over de nieuwe Europese wetgeving AVG/GDPR. Fraude reduceren, wisselwerking tussen regels en hoe je consumentenen toestemming laat geven voor targeting. 

Bekijk meer

Klantenservice OV-chipkaart helpt reizigers met ‘slimme software’ van Pegamento

Translink, van de OV-chipkaart, zorgt ervoor dat reizigers zich met de OV-chipkaart vrij kunnen bewegen. De klantcontactcentersoftware van Pegamento helpt daarbij. 

Bekijk meer

Pegamento geeft kennissessie over robotic process automation

Pegamento geeft op 18 januari een kennissessie over Robotic Process Automation. Pieter van Vliet van Achmea vertelt hoe robotisering wordt toegepast binnen zijn organisatie. 

Bekijk meer

Flexibel klantcontact dankzij nieuwe complete suite Cloud Contact

Het Nederlandse Cloud Contact wil met een onderscheidend prijsmodel klantcontact voor organisaties een stuk flexibeler maken.

Bekijk meer

Direct contact

Pegamento is specialist in het ontwikkelen van slimme klantcontact processen voor een ultieme klantbeleving, ideale klantprocessen en optimaal klantcontact.

Meer weten?
Bel 088-0067180 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Pegamento

Aanhef *