Flexibel klantcontact dankzij nieuwe complete suite Cloud Contact
Een prijsmodel waarbij u betaalt naar gebruik
De markt voor contactcentertechnologie heeft er een nieuwe speler bij. Het Nederlandse Cloud Contact wil met een onderscheidend prijsmodel klantcontact voor organisaties een stuk flexibeler maken. Waar traditionele aanbieders een prijsmodel hanteren, waarbij per agent, seat of mediakanaal een vast bedrag per maand betaald moet worden, rekent Cloud Contact af op basis van het daadwerkelijke gebruik van de oplossing.
Cloud Contact is een zusterbedrijf van Pegamento, dat zijn wortels heeft in het bouwen van contactcenteroplossingen. Cloud Contact ziet vooral kansen in de vervangingsmarkt. Bedrijven die een verouderde on premise oplossing willen vervangen, kiezen steeds vaker voor een oplossing in de cloud. “Bijzonder daarbij is dat het traditionele betalingsmodel nog steeds van kracht blijft”, zegt Henk Jansen van Cloud Contact. “Dat maakt onze oplossing echt anders. Er is geen limiet op het aantal agenten dat in kan loggen, er wordt betaald op basis van het aantal gespreksminuten, actual use dus”, aldus Jansen.
In vergelijking met andere aanbieders omvat het pakket van Cloud Contact ook een groter aantal kanalen. Naast telefonie, chat en e-mail, gaat het verschillende social media kanalen, waaronder Instagram en YouTube.
Meer weten over de Cloud Contact?
Vraag het aan Cloud Contact, specialist in slimme klantcontact oplossingen. Neem contact op via 088 - 006 71 80 of stuur een email naar info@cloudcontact.nl.
Direct contact
Pegamento is specialist in het ontwikkelen van slimme klantcontact processen voor een ultieme klantbeleving, ideale klantprocessen en optimaal klantcontact.
Meer weten?
Bel 088-0067180 of stuur een e-mail.