Integraal Klantbeeld voor real time informatie op één scherm
De klantbeeldapplicatie dat al uw huidige systemen leest
Een integraal klantbeeld lijkt heel vanzelfsprekend, maar blijkt voor veel organisaties zeker niet het geval. Klantgegevens zitten dikwijls verstopt in een veelvoud aan systemen, en dan laten we de informatie die uw klanten achterlaten op internet nog buiten beschouwing. Zie al die gegevens maar op één scherm te krijgen: betrouwbaar, relevant en interactief.
Klantinformatie overzichtelijk op een centrale plek
Integraal Klantbeeld van Pegamento combineert gegevens uit al uw huidige systemen in één overzichtelijk scherm dat als een schil op de desktop ligt. Zo zie je in een oogopslag alle gegevens die je nodig hebt om de klant goed van dienst te kunnen zijn. Buiten de standaard NAW- gegevens kan het klantbeeld ook eerdere contactmomenten, betaalstatus en verzonden brieven aan de eindgebruiker laten zien. En dat alles op een overzichtelijke userinterface.
Doordat onze klantbeeldapplicatie in al uw huidige systemen leest en schrijft, zijn uw medewerkers verlost van de eindeloze reeks aan “alt-tab” en “copy-paste”. De tijd dat zij alle systemen af moeten scrollen om gegevens op te halen en soms meerdere keren per klantcontact bij te werken is voorbij. Door het toepassen van iconen worden userinterfaces omgezet in visueel sterke, maar ook inhoudelijk duidelijke klantbeelden.
Betrouwbaar, relevant en interactief
Alle relevante informatie real time op één scherm
Het grootste voordeel van de Integraal Klantbeeldoplossing van Pegamento voor klantcontactmedewerkers, is dat alle relevante informatie overzichtelijk en real time op één scherm op de desktop verschijnt. Dat betekent dat uw medewerkers niet alleen sneller, maar ook inhoudelijk beter vragen van klanten kunnen oplossen.
Wanneer we naar de business doelstellingen kijken, zien we dat Integraal Klantbeeld van Pegamento meerdere voordelen heeft, namelijk:
- Kostenreductie: door een snellere Average Handling Time (AHT) en kortere opleidingstijd.
- Efficiëntie: proceswijzigingen zijn eenvoudig door te voeren doordat de onderliggende systemen, waar het klantbeeld mee koppelt niet aangepast hoeven te worden. Pegamento gebruikt hiervoor geavanceerde technologie waarmee een schil over uw systemen wordt gelegd.
- Operatie: de mogelijkheid om zelf eenvoudig en snel processen in en bij te stellen op systeemniveau.
- Controle: meer regie over hoe en wanneer een oplossing voor een specifiek onderdeel wordt gebouwd. U hoeft niet meer op IT te wachten wanneer u aanpassingen wilt doorvoeren doordat u zelf de regie kunt voeren over de RTI-applicatie.
- Agile: kortere time-to-market omdat door de wendbaarheid van de oplossing, sneller aan business-doelstellingen kan worden voldaan.
- Training: Integraal Klantbeeld is eenvoudig en vriendelijk in gebruik, hierdoor kost het maar een dagdeel aan training voor het personeel.
Intergraal klantbeeld voor Gemeente Amsterdam
Integraal klantbeeld wordt vaak door onze klanten gecombineerd met desktop automatisering. Een voorbeeld hiervan is Gemeente Amsterdam.
Bijlagen
Direct contact
Pegamento is specialist in het ontwikkelen van slimme klantcontact processen voor een ultieme klantbeleving, ideale klantprocessen en optimaal klantcontact.
Meer weten?
Bel 088-0067180 of stuur een e-mail.