Klantrelaties optimaliseren met Pegamento
Slimme klantcontactprocessen ontwikkelen en implementeren
Pegamento is specialist in het ontwikkelen en implementeren van slimme klantcontact processen voor een ultieme klantbeleving, ideale klantprocessen en optimaal klantcontact. Onze oplossingen zijn gebruiksvriendelijk, zorgen voor meer klantinzicht, zijn snel inzetbaar, hebben een korte terugverdientijd en sluiten naadloos aan op uw huidige systemen.
Pegamento geeft inzicht en optimaliseert de relatie met uw belangrijkste waarde: de klant.
Klanten optimaal bedienen in een wirwar aan systemen
De grote vraag is: hoe vinden medewerkers alle benodigde informatie over de klant in een wirwar aan systemen, en hoe kunnen zij met de aanwezige kennis een specifieke klant optimaal, en naar volle tevredenheid van zowel klant als eigen organisatie, bedienen? De invulling van ondersteunende middelen is veel te generiek en niet ontwikkeld als een optimale workflow. Daarnaast verhinderd de massa aan (ingewikkelde) systeemtechnologie het om passende klantvoorstellen te doen.
Klantinformatie binnen handbereik
Pegamento ontwikkelt oplossingen die gebruik maken van de aanwezige kennis over klanten in de (ICT)systemen van de organisatie. Naast frontoffice procesoptimalisatie verbeteren wij vaak meteen backoffice processen en andersom. Al uw klantinformatie is - met een druk op de knop - binnen handbereik. Waar systemen maanden gebouwd moeten worden, zijn die van ons een in paar weken tot maanden gebouwd en gebruiksklaar.
Waar zijn wij expert in?
Pegamento is gespecialiseerd in: Robotic Process Automation, omnichannel strategie, cross- en upsell, klanttevredenheid maximaliseren en Marketing Automation met onder meer Facebook Messenger- en WhatsApp integratie. Daarnaast heeft Pegamento ook haar eigen research en development-afdeling. Onze innovatieve R&D-afdeling werkt onophoudelijk aan de ontwikkeling van nieuwe software met een eigen en vernieuwende kijk op interactie, userinterface gebruik en context gebaseerd werken.
Wie zijn onze klanten?
Inmiddels heeft Pegamento een mooi portfolio aan klanten opgebouwd. Dit zijn onder andere FD-mediagroep, de Bijenkorf, Gemeente Amsterdam, Liberty Global, Feenstra, Achmea en De Volksbank (SNS).
Nieuws van Pegamento
Pegamento geeft kennissessie over robotic process automation
Pegamento geeft op 18 januari een kennissessie over Robotic Process Automation. Pieter van Vliet van Achmea vertelt hoe robotisering wordt toegepast binnen zijn organisatie.
Bekijk meerDirect contact
Pegamento is specialist in het ontwikkelen van slimme klantcontact processen voor een ultieme klantbeleving, ideale klantprocessen en optimaal klantcontact.
Meer weten?
Bel 088-0067180 of stuur een e-mail.