Stel uw vraag Tender selectie advies 

QM-tool

Met de QM-tool van Quality Support kunt u uw medewerkers monitoren

Medewerkers coachen op de kwaliteit van hun klantcontacten. Of dit contact nu via telefoon of chat of een ander kanaal verloopt. U voert regelmatig coachgesprekken met uw medewerker en legt hier zaken over vast. Quality Support heeft een QM-tool ontwikkeld waarin u uw medewerkers kunt monitoren. De tool is bruikbaar voor alle klantcontactkanalen. Digitaal in een dashboard wordt de coaching opgeslagen. Eenvoudig, overzichtelijk en alles bij elkaar, van coachverslag tot geanalyseerd gesprek inclusief het betreffende bestand erbij. Zo snel bent u nog nooit van start gegaan!

Waarom deze QM-tool?

  • Eenduidige verslaglegging
  • Nooit meer zoeken naar verslagen
  • Duidelijk overzicht van coachgesprekken
  • Overal en altijd beschikbaar
  • Duidelijke rapportage op alle niveaus
  • Beheersbare investering
  • Eenvoudig genereren van data (Excel)
  • Inzicht in kwaliteit op medewerkersniveau
  • Onbeperkt aantal medewerkers
  • Snel vergelijk maken tussen teams/medewerkers

Meer informatie of een demo?

Geïnteresseerd? Wij geven graag een demo. Laat het ons weten!

Direct contact

Meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.

Meer weten?
Bel 085 - 890 0 390 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Quality Support BV

Aanhef *